פורד מבטלת דגמים, עומדת לפטר עשרות אלפים ולקצץ חדות בפעילותה באירופה
אמרו שלום לפורד מונדיאו, גלקסי ואס-מקס. בנוסף, עד 12% מתוך למעלה מ-200 אלף עובדים ברחבי העולם צפויים להיות מפוטרים. חברת הרכב האיקונית מקצצת בפעילותה באירופה - בין השאר בשל הברקזיט - ועשויה לקפל את פעילותה האירופית לתוך מיזם משותף עם מתחרה

יצרנית הרכב האמריקאית פורד מתכננת לבטל כמה מדגמי המכוניות שלה כחלק משינוי המבנה הביצועי של החברה שהוכרז מוקדם יותר השנה. כך מדווח הלונדון טיימס. העיתון מדווח כי פורד מתכננת להפסיק את ייצור המונדיאו, הגלקסי והאס-מקס. בנוסף מתכננת החברה לקצץ את מספר סוכנויות הרכב שלה.


המונדיאו עושה לכם את זה? כדאי לכם למהר. ה-2019 יהיה האחרון


ביולי הודיע מנכ"ל פורד, ג'ים האקט, כי החברה מתכננת להשקיע כ-11 מיליארד דולר בבנייה מחדש של עסקיה באירופה. פורד הפסידה 73 מיליון דולר באירופה בין אפריל ליולי, והיא ניצבת בפני מהמורות נוספות בשל כוונתה של בריטניה לעזוב את האיחוד האירופי.

מנתחים בבית ההשקעות מורגן סטנלי חוזים כי פורד תפטר עד 12% מכוח העבודה שלה, המונה למעלה מ-200 אלף בני אדם, וכי רוב הפיטורים יהיו באירופה. על פי הטיימס, דיוני הבנייה מחדש יימשכו עוד מספר חודשים, והם עשויים להוביל לכך שפורד תקפל את פעילותה באירופה לתוך מיזם משותף עם חברה מתחרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE