עוד נספח לאירועי שארלוטסוויל 2017: שני פעילי ימין נשלחו לכלא
ג'ייקוב גודווין בן ה-23 נשלח לשמונה שנים בכלא ואלכס ראמוס ל-6 שנים לאחר שהשניים הורשעו בהכאת גבר שחום עור במהלך עצרת הימין שנערכה בשנה שעברה. שותף נוסף למעשה עדיין ממתין לגזר דינו

אירועי שארלוטסוויל 2017 עדיין מהדהדים חזק בתודעה וגם עדיין נדונים בבתי המשפט כאשר אתמול נגזר דינם של שני ימנים קיצונים שביחד עם חבר נוסף תקפו אדם שחום עור במגרש חנייה בשארלוטסוויל במהלך עצרת "איחוד הימין" הידועה לשמצה. השלושה חבטו בדיאנדרה האריס בן ה-20 עם מוטות ובעטו בו כאשר היה על הרצפה, גורמים לו נזק של יד שבורה ופגיעות בעמוד השדרה.


רגעי התקיפה בוירג'יניה בשנה שעברה (צילום: AP)


כל השלושה הורשעו או הודו בעצמם במעשה ואתמול גזר בית המשפט בשארלוטסוויל את דינו של אחד התוקפים, ג'ייקוב גודווין בן ה-23 ושלח אותו לשמונה שנים בכלא עם תוספת של שנתיים על תנאי ואזהרה כי הוא חייב להשלים 20 שנות התנהגות טובה ולהיות תחת קצין מבחן לאחר שחרורו.

באותו בית משפט נגזר גם דינו של אלכס ראמוס שנשלח לשש שנים בכלא על חלקו בתקיפה. ראמוס גם חייב להיות תחת השגחה בשלוש השנים לאחר שחרורו. דניאל בורדן, התוקף השלישי הודה באשמה ויקבל את גזר הדין בחודש אוקטובר הקרוב. גודווין וראמוס עוד הספיקו להתנצל על מה שעשו לפני גזר הדין אך זה לא עזר להם.

YOU MIGHT ALSO LIKE