דלתא איירליינס הודיעה: החל מיוני 2019, יותר טיסות בקו ת"א-ניו יורק-ת"א
חברת התעופה האמריקאית תתגבר החל מהקיץ הבא את הטיסות בין ניו יורק לת"א במהלך שיוסיף למעלה מ-4,000 מושבים מדי שבוע למסלול המחבר את JFK ונתב"ג

חדשות טובות לכל הטסים מת"א לניו יורק וההיפך, החל מיוני 2019 יהיו עוד טיסות לבחור מהן. חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס הודיעה כי הוא מצרפת קו תעופה נוסף ובכך בעצם מכפילה את כמות הטיסות בין נמל התעופה בן גוריון ל-JFK בניו יורק.


החל מיוני 2019, טיסה נוספת בקו ת"א-ניו יורק-ת"א שתצא בשעות היום (צילום: דלתא איירליינס)


כיום ישנה טיסה יומית אחת של דלתא איירליינס מת"א לניו יורק וגם בכיוון ההפוך הממריאה בשעות הלילה והטיסה הנוספת מתוכננת להיות טיסת יום. הטיסה היומית מת"א אמורה להמריא ב-11:35 מנתב"ג ולנחות בניו יורק ב-16:50. הטיסה היוצאת מניו יורק צפויה להמריא מ-JFK ב-15:35 ולנחות בישראל ב-9:35 בבוקר שלמחרת.

הטיסות החדשות צפויות להיכנס ללו"ז הטיסות החל מה-17 ביוני 2019 והן יוסיפו מעל 4,000 מושבים בכל שבוע בטיסות בקו ת"א-ניו יורק- ת"א. "בהוספת הטיסה היומית אנו מעניקים ליותר לקוחות את האפשרות להכיר את "התפוח הגדול" וליהנות מטיסות המשך נוחות ליותר מ- 50 יעדים בארה"ב", אמר רוברטו לוריאטי, סגן נשיא דלתא לטיסות הטרנס אטלנטיות.


אופציה לחיבור Wi-Fi גם בגובה של 30 אלף רגל (צילום: דלתא איירליינס) 


"לישראל יש קשר היסטורי ומסחרי חזק עם ארה"ב והקשרים האלה היוו גורם תומך ומדרבן להרחבת השירות שלנו. זה כולל בין היתר השקעות של ישראל וישראלים בארה"ב", הוסיף לוריאטי.

הנוסעים בטיסות החדשות יהנו ממטוס דגם A330 – 300, בעל קיבולת של 293 מושבים כאשר בתוכו יחכו להם ארוחות משודרגות במחלקת התיירים עם תפריט רחב יותר של משקאות. גם השירותים הקיימים כיום במטוסי דלתא לטיסות בינלאומיות ימשיכו לטיסות החדשות כאשר בין השאר אפשר ליהנות מ-Wi-Fi בתשלום בגובה של 30 אלף רגל.

YOU MIGHT ALSO LIKE