דיווח: ה-FBI חוקר פריצה למחשבים של מתמודדים דמוקרטיים שהיו לקראת הפריימריז בקליפורניה
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה על פתיחת החקירה. לא ברור איזה מידע ההאקרים גנבו ואם עשו בו שימוש. מומחי אבטחה: המתמודדים הקטנים לא מקבלים תקציבים לאבטחת סייבר

ה-FBI פתח בחקירת מתקפת סייבר על מתמודד דמוקרטי מקליפורניה שרץ לקונגרס. כך אמרו כמה גורמים המעורים בנושא לסוכנות הידיעות רויטרס.


המתמודדים לא מקבלים כלים לאבטח את הקמפיינים שלהם


על פי הדיווח, האקרים הצליחו לחדור למחשבי הקמפיין של דייוויד מין, מתמודד דמוקרטי לבית הנבחרים, שהובס בבחירות המקדימות ביוני על נציגות מחוז 45 בקליפורניה.

האירוע, שלא דווח עד כה, מצטרף למעשה לידיעה שפורסמה במגזין "הרולינג סטון" מוקדם יותר השבוע, ולפיה ה-FBI חוקר מתקפת סייבר נגד האנס קיירסטד, דמוקרט מקליפורניה. הוא הובס בבחירות המקדימות למחוז ה-48 הסמוך למחוזו של מין.

פייג' הצ'ינסון, מנהלת הקמפיין של מין לשעבר, סירבה להגיב לידיעה. דוברת של הבולשת סירבה לאשר או להכחיש את החקירה.

בעוד שמין וקיירסטד הפסידו בבחירות המקדימות למתמודדים מתוך המפלגה שלהם, הרי שהבחירות בקליפורניה נחשבות לבחירות מהותיות במאבק של המפלגה הדמוקרטית לזכות מחדש בקונגרס מידיהם של הרפובליקנים בנובמבר.

עדיין לא ברור מי עומד מאחורי מתקפת הסייבר על הקמפיין של מין, מדוע היא בוצעה, ומה ההאקרים עשו עם המידע שהם השיגו. עם זאת, פרטים שעולים מחקירת הפריצה, מדגישה את החששות של מומחי אבטחת מידע כי הקמפיינים אינם מוגנים לקראת בחירות האמצע בנובמבר.

מתקפות הסייבר מדגישות גם כי למתמודדים פוליטיים קטנים יחסית אין את האמצעים ואת היכולת להגן על עצמם מפני מתקפות סייבר. רק מעטים מהם יכולים להרשות לעצמם לשכור מומחי אבטחת מידע.


מטה ה-FBI בוושינגטון. נפתחה חקירה


"קמפיינים פוליטיים קיימים לתקופה קצרה", אמר בלייק דרשה, חוקר אבטחת סייבר, ואנליסט לשעבר בסוכנות לביטחון המולדת. "בניית מערך אבטחה יעיל נמשכת שנים ברוב הגופים. רוב הקמפיינים הפוליטיים הם מרחק של מייל בודד ממזימת פישינג".

בעוד שמפלגות ארציות מעניקות הכשרה וכלים כדי לסייע למתמודדים, לרוב הן לא מעניקות להם כלים ותמיכה להיעזר בשירותיהם של מומחי אבטחה, אפילו אם המפלגות מאמינות שהקמפיינים ייפגעו. עלות של בדיקת פרצות אבטחה יכולה לעלות גם מאה אלף דולרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE