"קשה לעכל את העולם בלעדיה": מאובמה ועד פול מקרטני, מפורסמים חולקים כבוד אחרון לארית'ה פרנקלין
מפורסמים רבים מגיבים למותה של זמרת הנשמה ארית'ה פרנקלין, החל מנשיא ארה"ב לשעבר ועד לביונסה ואריאנה גרנדה, שאף פרצה בבכי בהופעתה לאחר שביצע את אחד השירים של הזמרת האגדית

ארית'ה פרנקלין, זמרת הנשמה הוותיקה של ארה"ב, הלכה אתמול לעולמה לאחר מחלה קשה והיא בת 76. מפורסמים רבים מיהרו להגיב למותה, בינהם נשיא ארה"ב לשעבר.


אובמה ופרנקלין. חולקים כבוד אחרון


"ארית'ה עזרה לעצב את החוויה האמריקאית" רשם אובמה בטוויטר, "יכלנו להרגיש את ההיסטוריה בקול שלה, גם את הכאב וגם את הכוח שלנו. שתנוח על משכבה בשלום". הזמר לני קרביץ רשם "מלכת הנשמה עזבה את כדור הארץ ויושבת עכשיו בגן עדן. כבוד!".

אריאנה גרנדה, שביצעה שיר של פרנקלין בהופעתה אתמול ונשברה בבכי, רשמה רק "לנצח" עם אימוג'י של לב. פול מקרטני, חיפושית בדימוס, חלק כבוד לארית'ה ואמר "בואו נקדיש כמה רגעים כדי להודות לחיים היפים של ארית'ה, שהיוותה השראה להרבה אנשים. נתגעגע לקול המדהים שלך ולבן אדם שהיית".


ברברה סטרייסנד. "הייתה לה השפעה עצומה על העולם"


גם ריקי מרטין הצטרף להספדים ורשם "היום איבדנו את אחת מהגדולות ביותר. תמיד נזכור ונעריץ אותה. ארית'ה פרנקלין, תנוחי על משכבך בשלום, אנחנו אוהבים אותך". ברברה סטרייסנד פרסמה ציוץ בו רשמה "קשה לעכל את העולם בלעדיה. לא רק שהיא הייתה מבריקה, היא גם הייתה מחוייבת לזכויות אזרח והייתה לה השפעה עצומה על העולם".

YOU MIGHT ALSO LIKE