פורסמו קטעים מחקירתו של מבצע הטבח בתיכון סטונמן דאגלס: "אני שומע שדים"
מכה את עצמו בראש, בוכה ומקלל את עצמו: התיעוד של ניקולס קרוז עשוי להיות קשה לצפיה. "ברור לי שיש כאן מישהו חולה, שעם הזמן הבין מה הוא עשה", אמר אביה של נערה שנרצחה באירוע

אמש פורסם תיעוד הודאתו של ניקולאס קרוז, שרצח 17 בני אדם ופצע 17 אחרים בטבח בתיכון סטונמן דאגלס שבפארקלנד לפני כחצי שנה. בסרטונים שפורסמו נראה תיעוד לא קל לעיכול של קרוז.


"שומע שדים". קרוז בחדר החקירות


בסרטונים ניתן לראות בין השאר את קרוז מכה עצמו בפנים כמה פעמים, ומצמיד את אצבעותיו לראשו כאילו רוצה לירות בעצמו, בזמן שהוא אומר "פשוט תהרגו אותי, לעזאזל!".

"קשה לצפות בזה", אמר ריאן פטי, שבתו נרצחה בטבח. "ברור לי שיש כאן מישהו חולה, שעם הזמן הבין מה הוא עשה". הוא הוסיף כי הוא לא אוהב להיזכר באותו היום, אך לדבריו "אם אנחנו רוצים להבין איך לעצור את זה, כדאי לנו לנסות להבין את זה".

מוקדם יותר פרסמה המשטרה את תמליל הודאתו של קרוז, אך המתינה עם פרסום הסרטון.

"אני שומע שדים", ממלמל קרוז בן ה-19 במהלך החקירה, "קול, קול של שד".

הסניגור הציבורי שמייצג את קרוב ביקש שלא לפרסם את תיעוד החקירה, בטענה כי התיעוד עלול להשפיע על חבר המושבעים במשפט. בית המשפט סירב לבקשה, ואפשר אמש לתביעה לפרסם חלק מתיעוד החקירה.

קטעים מחקירה שנמשכה 13 שעות נערכו יחד לסרטון יחיד שפורסם על ידי משרד התובע.


כמה רגעים מתוך תיעוד החקירה.

בסרטון ניתן לשמוע את קרוז מספר לשוטרים על הקול שהוא שומע בראשו, שהורה לו להרוג את חבריו לכיתה. לאחר מכן הוא טען כי הקול הורה לו שישה כלי נשק.

"הקול זה הוא.. הוא אני", מסביר קרוז לשוטרים ומצביע על ראשו, "בשבילי, זה אני, ואז הצד הרע.. זה הקול. הקול נמצא כאן ואז זה אני, פשוט אני. רק מנסה להיות אדם טוב".

לאחר שכינה את עצמו "פחדן", קרוז, שהודה בביצוע הטבח, היכה את עצמו שוב ושוב בפנים משום שהיה "טיפש" ו"חסר ערך".

"אני רוצה למות", נשמע קרוז אומר, בעת שהוא יושב לבדו בחדר החקירות. "בסופו של דבר, אתה שום דבר.. מגיע לך למות בגלל שאתה כלום".

בשלב מסוים ניתן לראות את קרוז משוחח עם אחיו הצעיר, זאכרי, כשחוקר יושב בצד ומאזין. "אנשים חושבים שאתה מפלצת עכשיו", אמר זאכרי. "מפלצת?", שאל הרוצח, "אין לך שום דבר, ואתה לא מתנהג כמו עצמך", ענה לו אחיו, "זה פשוט לא אתה.. למה עשית את זה?".

YOU MIGHT ALSO LIKE