קליפורניה: 22 עצורים בפשיטה על מתחמי קרטל סינלואה
עשרות פאונדים של הרואין, מתאמפטמין ומריחואנה וכטון קוקאין נתפסו במתחמים. הפשיטה אירעה בתום חקירה שנמשכה שנים

מבצע משולב של סוכנויות פדרליות ומקומיות הוביל למעצרם של 22 חשודים במעורבות בסחר בסמים ולהחרמת עשרות פאונדים של סמים מסוגים שונים. המבצע הגיע לשיא בפשיטה מתואמת על מתחמים שונים בדרום קליפורניה בהם על פי החשד פעלו ארגונים שונים המשתייכים לקרטל הסמים המקסיקני סינלואה.

קוקאין. צילום: Shutterstock

"מבצע נרקונטאס" כוון נגד שלושה ארגונים שונים שעסקו על פי החשד בסחר בסמים וש "ייבאו כמויות גדולות של קוקאין, מתאמפטמין והרואין" ממקסיקו ללוס אנג'לס וערים נוספות בארצות הברית, כך נמסר ממשרד התובע הפדרלי באזור. למעלה מ-250 סוכנים ואנשי אכיפה פשטו לבנות בוקר (רביעי) על מקומות שונים בלוס אנג'לס, סנטה אנה וחלקים  מאינלנד אמפייר, כך סיפר פול דלקורט, עוזר מנהל במשרד סוכנות הביון הפדרלית (FBI) בלוס אנג'לס.

בפשיטות נתפסו והוחרמו 850 פאונד של מתאמפטמין, 93 פאונד של הרואין, 50 פאונד של מריחואנה, כמעט טון של קוקאין ו-1.42 מיליון דולר במזומן, החשודים כרווחי מכירת הסמים. 57 נאשמים הוזכרו בצווי המעצר שנלוו לפשיטה, מתוכם נעצרו כאמור 22 אנשים ו-35 חשודים נוספים נחשבים כפושעים נמלטים שעשויים להיות במקסיקו.

במהלך תדריך שנמסר מוקדם יותר היום, אמר דלקורט כי הוא סמוך ובטוח שלמעצרים תהיה השפעה מיידית על פעילות הקרטל באזור. לדברי תובעים פדרליים, המבצע תרם גם לזיהוי השחקנים המרכזיים בתחום הסחר בסמים ממקסיקו, שממשיך להיות גורם מרכזי בלפשיעה בדרום קליפורניה.

YOU MIGHT ALSO LIKE