המועמד לסנאט פטריק ליטל, הידוע בדיעותיו האנטישמיות הגיע לצפון איידהו לאחר שנכשל בקליפורניה
הכישלון בקליפורניה לא מונע מהפעיל הניאו נאצי להמשיך ולהפיץ מסרים של שנאה כאשר היעד הראשון ולא האחרון ברשימה הוא צפון איידהו. "לאמריקה יש בעיה יהודית. אדבר עם התושבים בכל מקום אליו אגיע ונדבר כיצד לפתור את מגוון הבעיות העומדות בפנינו"

לאחר כמה חודשים של שקט פטריק ליטל, פעיל ניאו נאצי עם דעות קיצוניות במיוחד, חוזר לכותרות. במאי האחרון ליטל שהיה מועמד קליפורניה לסנאט מטעם המפלגה הרפובליקנית עורר סערה לאחר ששיבח את היטלר, סולק מוועידת המפלגה והוסיף כתגובה לכך יריקה ודריכה על דגל ישראל.


הקמפיין של ליטל לסנאט מטעם קליפורניה. מנסה להמשיך ולהפיץ שנאה במקומות אחרים בארה"ב (veteranstoday)


המפלגה מיערה להתנער מליטל וטענה כי הוא אינו מעורב בהחלטות וליטל עצמו כמובן נכשל בניסיונו להיכנס לסנאט. הפעיל הניאו נאצי החליט לקחת את דיעותיו הקיצוניות מקליפורניה לצפון איידהו, שם הוא שואף להקים "בירה אזורית", מעין אזור מבודד ומופרד מיהודים, במטרה להילחם במה שהוא מכנה "תוכניות להריסת האומה ע"י נציגי השמאל ושליטיהם היהודים המתכננים להרוס אנשים לעד".

ליטל הפיץ את מסריו באמצעות הודעות קוליות שהושארו במכשירי הטלפון של תושבי סאנדפוינט באיידהו כאשר ברקע נשמעת מנגינת הנושא של הקומדיה המצליחה "חברים". משפט המחץ של הפעיל הניאו נאצי הגיע כבר בתחילת ההודעה כאשר קבע בנחרצות כי "לאמריקה יש בעיה יהודית". 


ליטל ברגע שממחיש את פועלו. מכנה את עצמו "פעיל לבן" ומחמיא להיטלר (adl) 


הפוליטקאי השנוי במחלוקת לא מתכנן לעצור רק באיידהו שהיא בסך הכול נקודת ציון אחת במהלך מסע ברחבי ארה"ב כאשר בכל מקום בו יעצור ליטל מתכנן ל"היפגש עם אנשים ולדבר איתם על הבעיות העומדות בפנינו וכיצד אנו מתכוונים לפתור אותן". החזון של ה"בירה אזורית" אותה הוא שואף להקים באיידהו הוא "אחד מתוך רבים ברחבי האומה" לפי ליטל.


YOU MIGHT ALSO LIKE