רשת CVS תחסוך לכם את הביקור אצל הרופא - ותיתן לכם יעוץ רפואי בשיחת וידיאו
השירות, שהיה קיים רק בכמה מדינות, יהפוך לזמין בכל רחבי ארצות הברית. המחיר: 59 דולר ליעוץ עם אפשרות להחזר מחברת הביטוח

כל אחד מכיר את המצב הזה שבו לא מרגישים טוב, אבל גם לא באמת מספיק חולים כדי ללכת לרופא. בסיטואציה הזאת היה מאד נוח אם אפשר היה פשוט לדבר עם רופא, רק שזה לא תמיד אפשרי. מי שזיהו את הצורך הזה ביעוץ רפואי בסיסי אונליין הם רשת בתי המרקחת CVS - שהחליטו להציע את השירות הזה בכל רחבי ארצות הברית.

ברשת הפארם יציעו שירות שיעזור לאבחן מחלות כמו צינון, שפעת, בעיות עור ועוד בעיות בריאותיות קלות. האבחון יתבצע על ידי איש מקצוע בשיחת וידיאו באמצעות אפליקציה יעודית של הרשת. מחיר של ייעוץ כזה עומד על 59 דולר. למי שמודאג מהעלות, בענקית בתי המרקחת אומרים שבקרוב אפשר יהיה לקבל החזר על השירות הזה מחברות הביטוח השונות. השירות כבר פעיל בכמה מדינות שונות, ביניהן קליפורניה, פלורידה וושינגטון. עד סוף השנה השירות ינתן בכל רחבי ארצות הברית, למעט במקומות בהם יש מניעה חוקית.

לא צריך לצאת מהבית. CVS

השירות יהיה זמין לאורך כל שעות היממה ויעשה דרך האפליקציה ובשיתוף פעולה עם חברת שירותי הבריאות Teladoc. "אנחנו מחוייבים לתת שירות למטופלים שלנו בכל זמן ובכל מקום" אמר ראש תחום רפואה בCVS, טריון ברנן. הוא הוסיף: "עם השירות הזה, הלקוחות שלנו יוכלו לקבל טיפול בצורה שהכי טובה להם". 

כך זה יעבוד: החולה ידבר עם נציג ויענה על מספר שאלות ואז יעבור לדבר עם איש מקצוע שלו רישיון לעסוק ברפואה במדינה שבה המטופל נמצא. בשיחה עצמה הרופא יעבור על התיק הרפואי ויתשאל את החולה לפי הצורך.

מדובר כאן בעוד צעד שלוקחת החברה כדי להרחיב את פעילותה. לא מזמן דווח כי בכוונת CVS לרכוש את חברת הביטוח אתנה וייתכן כי המהלך הזה קשור לאופק העסקי החדש של ענקית הפארם. CVS גם החלה לאחרונה בשירות של משלוחי תרופות מהיום למחר.

YOU MIGHT ALSO LIKE