קליפורניה: קולבר סיטי השיקה את שירות השכרת הקורקינטים החשמליים - והתושבים קצת חוששים
ראש העיר מנסה להרגיע את המודאגים: "נדע לשלוט במצב בכל רגע". השקת השירות באה למרות שעוד ועוד ערים ברחבי הארץ אוסרות על נסיעה בכלים כאלה

קורקינט ממונע


שירות הקורקינטים הממונעים השיתופי מגיע לקולבר סיטי, קליפורניה, בהשקה חגיגית שנערכה אתמול (שני). בעוד שהתושבים כבר צמאים לנוע ברחובות העיר במהירות ובקלות, הם נקראים לעשות זאת בבטיחות המרבית- ועל פי החוק.


התושבים חוששים מכאוס על המדרכות. קולבר סיטי


ראש העירייה, תומס אוחרו סמול, אמר כי השירות נפתח עם קרוב למאה קורקינטים שייפרסו בכחמישים נקודות ברחבי העיר. "בתחנות אוטובוס, בתחנות רכבת, סמוך למסעדות שבאזורי התעסוקה ובשכונות המגורים", פירט.

אוחרו סמול קרא לציבור לשמור על החוק ועל הבטיחות. "אתם חייבים להיות בני יותר מ-18 כדי להשתמש בקורקינטים, ולהחזיק ברישיון נהיגה של קליפורניה בתוקף", אמר אוחרו סמול, "חובה לחבוש קסדה בעת הרכיבה".

הדרישות הבטיחותיות לא באות סתם. בעוד שבקולבר סיטי השירות רק נפתח, כמה ערים ברחבי הארץ אסרו לרכוב על קורקינט חשמלי, ועוד ועוד רוכבים מובהלים לחדרי המיון בעקבות תאונות קשות.

כדי להרגיע את החוששים מכאוס עירוני בשל פריסת השירות, הבטיח ראש העירייה כי במידה ויווצר בלאגן - העיריה תדע לשלוט במצב. "אנחנו יכולים לחזור בנו על בסיס יום יומי", אמר סמול.

YOU MIGHT ALSO LIKE