סשה ברון כהן ממשיך לעבוד על כולם ולעורר מהומות בתוכניתו החדשה
הפרק החדש בתוכנית "מי זו אמריקה" של כוכב הטלוויזיה השנוי במחלוקת חולל סערה גדולה בארה"ב לאחר שברון כהן עורר את זעמם של תושבי קינגמן באריזונה עם תוכנית פיקטיבית להקמת מסגד ענק בעיר. צפו בקטע מהפרק הסוער

סשה ברון כהן הוא קומיקאי וכוכב טלוויזיה יהודי בריטי המוכר בכל העולם וכזה שמצטיין בעיקר בגילום דמויות אקסצנטריות ושנויות במחלוקת. המומחיות של ברון כהן היא לשלב את הדמויות שלו בחיים האמיתיים ולעשות מזה צחוק, זה מה שהוא עושה בסדרה והחדשה והשערורייתית שלו, "מי זו אמריקה", סדרה בת שבעה פרקים הבוחנת את השאלה הזו בדרכים לא שגרתיות.


סשה ברון כהן מציג את הפרויקט הפיקטיבי שלו בפרק של "מי זו אמריקה" (צילום: שואוטיים)


בפרק האחרון ששודר אתמול ברון כהן (בתחפושת כמובן) הציג עצמו כנציג של חברת פיתוח המתכננת להקים מסגד ענק באריזונה, ה"מסגד הגדול ביותר מחוץ למזרח התיכון". ברון כהן כינס אסיפה של 21 מתושבי העיירה קינגמן באריזונה בה הוא אמור להציג "פרויקט בשווי מאות מיליוני דולרים" למען פיתוחה של העיירה וכאשר חשף מהו הפרויקט, התחילה המהומה.




התושבים שנכחו באסיפה הגיבו בזעם על התכנון וטענו כי למילה "מסגד" יש קונוטציות של טרור מבחינתם ואחד מהם אף גער בברון כהן כאשר אמר לו "אנחנו לא רוצים את הח** הזה כאן!". תושב נוסף שנכח באסיפה אף הודה בגזענות כלפי מוסלמים וכל המהומה גרמה לראשי העיירה הקטנה באריזונה לפרסם הצהרה רשמית בה הם מנסים להתנער מהגישה הגזענית הזו.


הדמות של סשה ברון כהן בפרק מול אחד התושבים הזועמים שנכחו באסיפה (JOE)


"צריך לכבד כולם ומי שלא עושה זאת טועה. זה מה שקרה בתוכנית מי זו אמריקה בה שחקן פיתה תושבים כועסים להתנגד בזעם להצעה פיקטיבית של הקמת מסגד ענק בעיירה. אחד מהנוכחים אף הביע עמדה גזענית כלפי אפרו-אמריקאים אך חלק מקבוצת האנשים הנראים בתוכנית אינם מתגוררים כלל בקינגמן והצגת האופי של התושבים שלנו בצורה כזו שוברת את לבנו".

כל זה לא ממש עזר לעיירה קינגמן ולתושביה שספגו לא מעט תגובות נזעמות ברשת החברתית אך ראש העיירה, מוניקה גייטס, המשיכה את הדברים שהובעו בהצהרה הרשמית ואמרה: "ההערות שנשמעו בתוכנית, בין אם הוצאו מהאנשים בדרך הוגנת או לא, מראות שיש לנו עוד עבודה לעשות".


קינגמן, אריזונה. עיירה עם אוכלוסייה של כ-30 אלף תושבים (צילום: mohavecorealestate)


גם בפרק הקודם של התוכנית עורר ברון כהן סערה גדולה כאשר הצליח "לעבוד" גם על המחוקק של מדינת ג'ורג'יה, ג'ייסון ספנסר ולגרום לו לחשוף את ישבנו למצלמה ולומר את מילת הגנאי כלפי שחורים, האסורה לשימוש בארה"ב. היום, אגב, נכנע ספנסר ללחצים הרבים והודיע כי יתפטר לאלתר, ולא "יסיים את הכהונה עד נובמבר" כפי שניסה להציע בתחילה. 


YOU MIGHT ALSO LIKE