בחירות האמצע היקרות בהיסטוריה: נותרו עוד 100 ימים, וכבר המפלגות מוציאות סכומי עתק על פרסום
יותר ממיליארד דולר הושקעו בפרסומות - חלקן כבר שודרו וחלקן ישודרו בעתיד. עם כל עלויות השכר, הסקרים, איסוף התרומות והפרסום במדיות נוספות - ההוצאות צפויות לעלות עוד הרבה

בחירות אמצע הקדנציה, שיתקיימו בעוד מאה ימים, צפויות להיות היקרות ביותר בהיסטוריה, וכבר היום נמכרו פרסומות בטלוויזיה בשווי של מיליארד דולר - פרסומות עתידיות וגם כאלה שכבר שודרו.


סופרים 100 ימים לאחור עד הבחירות


שתי המפלגות נמצאות בקרב צמוד, כאשר הרפובליקנים מחזיקים נכון להיום ברוב קטן גם בסנאט וגם בבית הנבחרים.

"זו הפעם הראשונה שהנשיא טראמפ יוצא לבחירות נוספות", אמר יועץ הבית הלבן לשעבר, סטיב בנון לפוקס ניוז. "זה הולך להיות הצבעה בעד או נגד. זה למעשה משאל עם על ממשל טראמפ".

לפחות 170 מיליון דולר הושקעו בזמן מסך בטלויזיה לקראת הפריימריז שכבר חלף. שתי המפלגות נערכות להשקיע בזמן מסך במדינות כגון נבאדה, ומיזורי - שם עשוי להתחלף צבע המדינה מאדום לכחול ולהיפך - קרוב ל-230 מיליון דולר.

בניסיון להרוויח מחדש את הסנאט ואת בית הנבחרים בנובמבר, הדמוקרטים מתכוננים להוציא 135 מיליון דולר, והרפובליקנים מקווים לשמור על הרוב בשני הבתים באמצעות השקעה של 146 מיליון דולר.

הבחירות המקדימות הביאו גם הם להוצאות שיא במדינות כמו קליפורניה, שם הוצאו כ-250 מיליון דולרים על קמפיינים טלוויזיוניים. נראה כי המפלגות מתכננות להוציא בקליפורניה בשבועות הקרובים עוד 90 מיליון דולר על פרסומות עבור המירוץ למשרד המושל.


הודיע שיעבוד קשה כדי לשמור על הרוב הרפובליקני בשני הבתים. הנשיא דונלד טראמפ


ההשקעה בגובה של 1.02 מיליארד דולר היא רק על פרסומות בטלוויזיה. המפלגות מוציאות עוד סכומים גבוהים על משכורות, סקרים, משרדי שטח ואיסוף תרומות. כך טוען המרכז לפוליטיקה אחראית. לדברי המרכז, המחירים צפויים לעלות גם ל-1.6 מיליארד דולר.

בשלב זה, המפלגה הרפובליקנית עוקפת את יריבתה הדמוקרטית בגובה ההוצאות. הנשיא דונלד טראמפ אמר שהוא יסייע לכל המועמדים הרפובליקנים לשמור על מקומם בקונגרס. "אני מתכוון לעבוד מאוד קשה. אעבוד שישה או שבעה ימים כשנהיה שישים ימים לבחירות", אמר הנשיא טראמפ ביום שישי.

YOU MIGHT ALSO LIKE