פייסבוק חסמה את המגיש השמרני אלכס ג'ונס
המגיש שהאשים את ישראל בשיתוף פעולה עם אל-קאעידה ואת ארה"ב בביצוע פיגועי ה-9/11 גורש מהרשת החברתית לאחר עבירות חוזרות הנוגדות את מדיניות החברה. "התקבלו מספר תלונות על 4 סרטונים שהוא העלה, והם הוסרו לאחר שנמצאו לא תקינים", נמסר מפייסבוק

פייסבוק הודיעה היום (שישי) כי היא חוסמת את הגישה לחשבונו של המגיש השמרני אלכס ג'ונס במשך 30 יום, וזאת בעקבות הפרות חוזרות של מדיניות האתר. "המדיניות שלנו מבהירה באופן חד משמעי שישנו איסור על תוכן המעודד פגיעה פיזית או כזה שתוקף אדם בשל דתו או מגדרו", נמסר ממחלקת הדוברות של הרשת החברתית.


אלכס ג'ונס (צילום: Infowars)


"אנו מסירים כל תוכן שעובר על המדיניות. במקרה זה, התקבלו מספר תלונות על ארבעה סרטונים שונים שהועלה ע"י הדף הרשמי של אלכס ג'ונס, וארבעתם הוסרו לאחר שנמצאו לא תקינים", המשיך הדובר. החסימה מתייחסת לעמוד של ג'ונס ובו 1.7 מיליון עוקבים, וכל עמוד נוסף שאליהם יש לו גישה ניהולית.

כזכור, ג'ונס מחשיב את עצמו כמגיש רדיו שמרן, אך בפועל מדובר באדם הסוחר בתיאוריות קונספרציה. עד היום, ג'ונס טוען שאירוע הירי בבית הספר היסודי "סנדי הוק" בקונטיקט היה מבוים, והוא מכחיש כי 27 בני אדם נרצחו בטרגדיה זו. הוא אף האשים את ממשלת ארה"ב שתיכננה וביצעה את פיגועי ה-9/11 בניו יורק, פנסילבניה ו-וושינגטון די.סי.


"יהודים מחופשים", לפי ג'ונס (צילום: AP)


לאחרונה הוא דווקא יצא להגנת ישראל, אך ברזומה שלו אמירות אומללות כנגד המדינה. לאחר שישראל הפציצה בסוריה בשנת 2013, הוא כתב כי "ישראל אוהבת לסייע לבת-בריתה אל-קאעידה". לאחר אירועי שארלוטסוויל אשתקד, ג'ונס אמר שיהודים התחפשו לאנשי ה-KKK וגרמו למהומות.

YOU MIGHT ALSO LIKE