גרמניה: 14 נפצעו מדקירות באוטובוס
המקרה אירע בעיר לובק, בצפון מזרח המדינה. התוקף: אזרח גרמני יליד איראן. המשטרה טוענת כי אין סימנים המצביעים על פיגוע טרור, אך מוסיפה כי הנושא בחקירה

14 בני אדם נפצעו מדקירות באוטובוס בעיר לובק בצפון מזרח גרמניה. שניים מהם נפצעו באורח קשה. התוקף הוא אזרח גרמני יליד איראן, שנתפס ונעצר על ידי כוחות הביטחון, שבחנו חשד לפיגוע טרור. כעבור שעה קלה מסרה המשטרה המקומית כי אין אינדיקציות המצביעות על פיגוע טרור. 


זירת האירוע בלובק. התוקף שלף אקדח לעבר הנוסעים. צילום: Markus Scholz/DPA, via Agence France-Presse — Getty Images


לפי כלי התקשורת בגרמניה התוקף, מלבד הסכין באמצעותו תקף את הנוסעים, נשא עמו אקדח אותו שלף לעברם. "התוקף הוא בן 34, אזרח גרמני תושב לובק", מסרה המשטרה בטוויטר. "אין ראיות שמדובר באדם בעל דעות פוליטיות קיצוניות ואין סימנים המעידים שמדובר באדם בעל רקע טרוריסטי".


המשטרה הוסיפה בהצהרה משותפת עם משרד התובע במדינה כי כי "לא היו הרוגים. הרקע למעשה עדיין לא ברור והוא בחקירה שמתנהלת".  "האוטובוס היה מלא", נמסר מהמשטרה, שביקשה מהנוסעים שהיו עדים לאירוע ליצור קשר איתה.


בציוץ המשטרתי נמסר כי באירוע נפצעו 10 אנשים, אך העיתון המקומי מסר כי מספר הנפגעים גבוה יותר ועומד על 14, מתוכם כאמור שניים במצב קשה. האירוע התרחש בשעה 1:47 אחר הצהריים. בתקשורת המקומית צוטט עד ראיה שאמר: "אחד הקורבנות בדיוק ויתר על המקום שלו לטובת אישה מבוגרת, כאשר התוקף דקר אותו בחזה".


YOU MIGHT ALSO LIKE