פסטיבל "ברנינג מן" למבלים: עזרו לנו לפתור בעיה מצחינה במיוחד
בעוד כחודש ייפתח הפסטיבל המפורסם בנבאדה, אך המארגנים חוששים מבעיות תברואתיות. היות שאזור הפסטיבל נחשב לאדמה פדרלית, על המארגנים לנקות את כל האזור בצורה יסודית; יתכן שבקבוקים ריקים ושקיות יחולקו בין המבלים

מארגני פסטיבל המוסיקה ברנינג מן מפצירים במבלים להפסיק לעשות את צרכיהם בשטחים הפתוחים של הפסטיבל, או לחילופין הם מתעקשים שאותם מבלים יביאו עמם שקיות לאיסוף הצואה. נושא זה הועלה לסדר היום בפסטיבל לאחר שמבלים רבים התפנו באזור ה"חוף העמוק", הנחשב אזור מרוחק ממרכז הפסטיבל. עם זאת, לא מדובר בבשורה, וזאת מכיוון שמסיבות שנמשכות לתוך הלילה בדרך כלל מגיעות לאזור זה.


"ברנינג מן" (צילום: Shutterstock)


הסוכנות לניהול קרקעות היא הגוף הפדרלי שמפקח אל ארגון הפסטיבל. לאחרונה אמרה הסוכנות כי מארגני הפסטיבל שולחים צוות יעודיים לניקוי של צואה מאזור ה"חוף העמוק" אך לא מדובר בפתרון שעונה על כל הצרכים התברואתיים. הסוכנות המליצה בפני המארגנים "לחלק בקבוקים לשתן ושקיות לצואה לכל האירועים המתקיימים באזור זה", כלשון המסמך.


השירותים בפסטיבל (צילום: Shutterstock)


היות שהפסטיבל מתקיים באזור הנחשב למוגן בחוק הפדרלי, מארגניו צריכים לדאוג לנקות את כל האזור לאחר שיסתיים. בסוכנות החליטו להקים ועדה מיוחדת שתדון בנושא זה לקראת הפסטיבל הקרוב שיערך בעוד כחודש וחצי. עד שיוסדר משהו באופן קבוע ורשמי, באי הפסטיבל מתבקשים להביא עמם בקבוקים ריקים ושקיות לטיפול בנושא זה.

YOU MIGHT ALSO LIKE