קווין הארט הלווה 300 דולר לטיפאני הדיש בתחילת הקריירה- עכשיו הוא מסרב לקבל אותם חזרה
על אנשים שמתאמצים כדי לקבל החזר להלוואה שנתנו כולם שמעו- אבל מי מכיר כאלה שלא מוכנים לקבל כסף שהם בעצמם הלוו? מסתבר שקווין הארט הוא אחד כזה, והוא מסרב לקבל את ה-300 דולר שהלווה לשחקנית טיפאני הדיש

קווין הארט (39) הוא טיפוס עקשן. רק תשאלו את טיפאני הדיש (38), שמנסה כבר זמן רב להחזיר לו 300 דולר שהלווה לה בתחילת הקריירה.


הארט והדיש. לא מוכן לקבל ממנה את הכסף


כוכבת הסרט Girls Trip כתבה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה "קווין הארט, אני מסתכלת בתוך התיק שלי ורואה 300 דולר שאני חייבת לך כבר מתחילת הקריירה. אתה תקבל את הכסף! אני אחת שמשלמת את כל ההלאוות שלי. סבתא שלי לימדה אותי שאסור להיות חייבים לאחרים".

הארט מצידו העלה ביום חמישי האחרון פוסט ברשת החברתית בו רשם "אני אוהב את טיפאני הדיש... היא מנסה להחזיר לי את ההלוואה כבר שנים ארוכות ואני מסרב לקחת את הכסף. היא באה לסט של סרט שלי ופשוט זרקה את הכסף עלי".

"מה שהיא לא יודעת" המשיך הארט, "זה שאספתי את הכסף שהיא זרקה עלי ושמתי לה אותו בתיק. אני אוהב אותך ולעולם לא אקח ממך את הכסף חזרה. עשית את שלך כששיחקת לצידי בסרט Night School, זה מספיק בשבילי".


"באותה תקופה הייתי גרה במכונית שלי. עכשיו ואני נמצאת במקום אחר"


הדיש חשפה לפני מספר חודשים כי בתחילת הקריירה שלה, כשהארט ראה שהיא גרה בתוך המכונית שלה, הוא הציע להלוות לה כסף. "באותה תקופה הייתי גרה במכונית שלי. הייתי מתקלחת במקומות מוזרים וחוזרת לאוטו" אמרה אז הדיש, "עכשיו אני נמצאת במקום אחר".

YOU MIGHT ALSO LIKE