שרה פיילין הגיעה עם ביתה לראיון עם סאשה ברון כהן כשהיא חושבת שהוא וטרן נכה
מושלת אלסקה לשעבר הגיעה כשהיא מלווה בפייפר, ביתה, לראיון שמיועד כביכול לסרט בנושא חיילים לשעבר. עתה היא מבקשת: "תרמו את ההכנסות מהסרט לוטרנים אמיתיים"

שרה פיילין, מי שהתמודדה בעבר לתפקיד סגנית הנשיא ושמשה כמושלת אלסקה, סיפרה אתמול כי התראיינה במרמה לקומיקאי סאשה ברון כהן, שהציג עצמו כחייל לשעבר נכה.


רומתה על ידי ברון כהן. פיילין (צילום: shutterstock.com)



היא אמרה כי היא וביתה פייפר, טסו במיוחד כדי לדבר איתו כביכול לסרט תיעודי על חיילי מלחמה וטרנים. "כן, הצלחת לעבוד עלינו, סאשה. עכשיו אתה מרגיש טוב?" כתבה פיילין בעמוד הפייסבוק שלה. "אני מצטרפת לרשימה ארוכה של אישי ציבור אמריקנים שנפלו קורבן לניצול הרע, הנצלני והחולה של הקומיקאי הבריטי סאשה ברון כהן, שאופשר ונתמך על ידי CBS\שואוטיים", המשיכה.

""זו הזדמנות טובה לכבד את הוטרנים האמריקאים ולתרום לסרט תיעודי היסטורי לגיטימי", הוסיפה. פיילין המשיכה וסיפרה כי הוא התחזה לנכה והגיע על כיסא גלגלים. "הרגשתי כבוד לשבת לדיון עם אדם ששירת במדים", תיארה והוסיפה: "הראיון היה מלא זלזול וסרקזם הוליוודי, ובסופו הסרתי פיזית את המקרופון שעליי ויצאתי, למנגינת ליבו של כהן. הזלזול באמריקאים ובמעמד הבינוני דרך הפרשנויות של כהן היה הזוי", אמרה.

כעונש, לכאורה, הורידו אנשי הצוות של התוכנית את המושלת לשעבר וביתה בשדה התעופה של וושינגטון די.סי. "זה נעשה בידיעה שהחמצנו את כל הטיסות לאלסקה. זה הטבע החולה של כל מה שהוא היום מדיה או בידור", טענה והזמינה את שואוטיים לתרום את ההכנסות מהסרט לאותם וטרנים שהאשימה את כהן בליגלוג עליהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE