קליפורניה וניו יורק ברשימת סניפי סירס וקיי-מארט הנוספים שיסגרו
טרם הושלם תהליך סגירת הסניפים בגל הקודם והרשת כבר נאלצה להודיע על 10 סניפים נוספים. הערכה: מאות סניפים נוספים ייסגרו במהלך השנתיים הקרובות. "מנסים להתרכז בסניפים הטובים ביותר שלנו", מסרה הרשת

עשרה סניפים נוספים של הרשתות "סירס" ו"קיי-מארט" נוספו לרשימת הסניפים שעתידים להיסגר, צעד שמדגיש את הפיחות הרב שחל על מעמדן של הרשתות, שפעם היו חלק בלתי נפרד מהנוף הקמעונאי במדינה. חברת סירס, בעלי שתי הרשתות, הודיעה בשבוע שעבר לעובדים בעשרת הסניפים שבקרוב יסגר מקום פרנסתם. כזכור, בסוף חודש מאי הודיעה הרשת כי תסגור כ-70 מסניפיה.


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


ההודעה על הוספת הסניפים לא הפתיעה רבים, שכן מאות סניפים צפויים להיסגר בשנתיים הקרובות. ימים בודדים לאחר ההחלטה בחודש מאי, הרשת הוסיפה 5 סניפים נוספים. ב-15 החודשים האחרונים נסגרו 500 חנויות, וכעת הרשת מחזיקה ב-900 סניפים נוספים. הסגירות הרבות מגיעות בעקבות הפסדים כספיים עצומים. ברבעון הראשון של 2018, החברה רשמה הפסד של 424 מיליון דולר, וזאת לעומת רווח של 245 מ' בתקופה המקבילה אשתקד.


רשת סירס (צילום: Shutterstock)


הרשתות גם נלחמות בפיחות בתנועת הקונים בקניונים והתחרות הקשה אל מול אמזון: "סגירת הסניפים היא חלק ממאמצי החברה לשדרג את תפעול החברה ולהתרכז בסניפים הטובים ביותר שלנו", מסרה החברה. רשימה מלאה של הסניפים שנסגרים ניתן למצוא כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE