"מה זה פייסבוק?": מילה קוניס מסבירה למה היא לא נמצאת ברשתות החברתיות
השחקנית בת ה-34 מגלה בראיון מה היא חושבת על הרשתות החברתיות ואיך בעלה אשטון קוצ'ר מתמודד עם המעריצים בטוויטר. וגם, למה היא לא קוראת את מה שכותבים עליה?

אל תצפו לראות את מילה קוניס בפייסבוק בזמן הקרוב. הכוכבת בת ה-34 גילתה בראיון, לקראת צאת סרטה החדש "The Spy Who Dumped Me", כי היא חושבת שלהיות בפייסבוק זה "מוזר" ושלאחרונה היא אף מחקה חשבונות ב-3 פלטפורמות שונות של רשתות חברתיות.


קוניס. "לא משחק שכיף לשחק בו"


"הייתה פעם שאיחרתי לרכבת. אני זוכרת שבשלב מסויים השותף שלי אמר לי שיש דבר שנקרא פייסבוק. שאלתי אותו 'מה זה פייסבוק? להציק אחד לשני? זה מוזר'" אמרה השחקנית. בעלה, אשטון קוצ'ר, היה תמיד פעיל בטוויטר. "לאשטון יש חשיבה מדהימה בכל מה שקשור לרשתות חברתיות. המטרה שלו היא להתחבר לאנשים, אבל הרשתות האלו נהיו מגעילות כשזה נהפך לתחרות של מי מדבר יותר חזק. זה לא משחק שכיף לשחק בו".

קוניס לא אוהבת לקרוא מה שכותבים עליה, למרות שהיא מופיעה על שערי מגזינים לעיתים קרובות. "אני באמת לא יודעת מה כותבים עלי, חוץ מזה שאני יודעת שכל שנה אומרים שאני בהריון או שאני מתגרשת" אומרת בציניות, "ואני יודעת את זה רק בגלל שאני הולכת למכולת ואני רואה את השערים של המגזינים".


עם אשטון קוצ'ר. "המטרה שלו היא להתחבר לאנשים"


קוניס גם סיפרה על השאיפות שלה לעתיד. "חשבתי הרבה בימים האחרונים ושאלתי את עצמי 'מה החלום הגדול שלי?'. התשובה היא שאניפשוט רוצה להיות שמחה. אני יודעת שזה נשמע מעפן, אבל אני לא רוצה לעולם להפסיק ללמוד או לאתגר את בן הזוג שלי. דברים כאלה מובילים תמיד להצלחה".


YOU MIGHT ALSO LIKE