התקנות החדשות לממכר קנאביס בקליפורניה נכנסו היום לתוקפם
הלקוחות כבר לא יוכלו לבחון את הסחורה לפני שהם קונים, מכיוון שהיא תהיה ארוזה מראש. החנויות חויבו להשמיד את הסחורה הקודמת או להחזירה לספק

החל מהיום (ראשון) חנויות מריחואנה ברחבי קליפורניה חייבות למכור רק תוצרת שעברה מבדקי איכות והם עומדים בדרישות של המדינה.


מהיום, האריזות משתנות. קנאביס


בימים האחרונים ערכו חנויות רבות מבצעי מכירות אגרסיביים כדי להיפטר מכל הסחורה שברשותם, שעדיין לא נבדקה ולא בטוח שהיא עומדת בקריטריונים החדשים שמשפיעים על הדרך בה הסחורה תיארז, מה יהיה כתוב עליה וכיצד היא תימכר.

המכירות היו כמעט טובות מדי בשביל להיות אמיתיות. "קניתי אונקיה תמורת 11 דולר. זה היה מגוחך, זה היה היום המושלם בחיי, הרגשתי כאילו מדובר בבלאק פריידיי", אמרה סטפני לביאדה, צרכנית קנאביס.

מעבר להיותה צרכנית, לביאדה עובדת בחנות לממכר מוצרי קנאביס. החנות נהגה, עד היום, למכור מריחואנה ממכלים שקונים יכלו לפתוח, להריח ולרכוש כמה שהם רוצים. כעת, הכללים השתנו.

מנהל החנות, אלכס סנצ'ז, אמר כי מהיום, מקורם של כל מוצרי הקנאביס הוא מספק שעומד בכל דרישות הרגולציה, והמוצרים ייארזו מראש אצל הספק כדי לוודא שלא נעשו בהם שינויים בדרך אל החנות.

האריזות החדשות נועדו בין השאר למנוע מילדים קטנים גישה למוצרי המריחואנה. על האריזות יצויין אחוז החומר הפעיל, מקורו, ורכיבים אחרים - אם ישנם כאלה.

סנצ'ז הוסיף כי על החנויות להשמיד את כל הסחורה שלא נמכרה עד היום, או לשלוח אותה חזרה לספק.

עם זאת, נראה כי לא כל הלקוחות אוהבים את השיטה החדשה, ולא כולם מעוניינים במוצרים ארוזים מראש. "אני אוהב את זה טרי, אני רוצה לראות את מה שאני אוהב, להרגיש את זה, לבחון את הצפיפות, את הארומה ולבחור מתוך זה", אמרה צרכנית הקנאביס קמקו קמפבל.

YOU MIGHT ALSO LIKE