כמעט שנה לאירועי שארלוטסוויל: כתב אישום חמור הוגש כנגד הנהג שדרס למוות צעירה
30 סעיפים חמורים מופיעים בכתב האישום שהוגש כנגד ג'יימס אלכס פילדס, הצעיר שנהג במכונית בעת שהתנגשה במכוון בקבוצה של מפגיני נגד. "נמצה את הדין כנגד פשעים אלימים המאיימים על עקרונות המדינה", אמר התובע הכללי סשנס

ג'יימס אלכס פילדס ג'וניור, הנאצי שדרס למוות את הת'ר האייר אשתקד במהלך עימותים בין מפגינים תומכי הנאציזם לבין מתנגדיהם, הואשם בבית המשפט ב-30 סעיפים, לרבות פשע שנאה שהוביל למותה של הצעירה. 28 מהסעיפים מתייחסים לדריסתם ופציעתם של עשרות במהלך ההפגנה. "האלימות בקיץ הקודם בעיר שארלוטסוויל קטעה חיים צעירים וזעזעה אומה שלמה", אמר היום התובע הכללי ג'ף סשנס בהודעה שפרסם משרדו.


רגעי הדריסה בשנה שעברה


"כתב האישום שהוגש היום צריך לשלוח מסר ברור לכל הפושעים הפוטנציאליים בארה"ב: אנחנו נמצה את הדין עם עבריינים המבקשים לאיים על עקרונות המדינה באמצעות פשעים אלימים", כלשון ההודעה. כזכור, האירוע התחיל כאשר פילדס בן ה-21, תושב העיירה מאומי (אוהיו), החליט לדרוס באמצעות מכוניתו קבוצה של מפגיני נגד. ביקורת רבה הושמעה בזמנו כנגד הנשיא טראמפ על כך שלקח לו כ-72 שעות לגנות באופן ברור את תנועת הניאו-נאצים וארגון ה-KKK שאירגנו את ההפגנה.


ג'יימס אלכס פילד ג'וניור, החשוד בדריסה הקטלנית (צילום: משטרת שארלוטסוויל)

YOU MIGHT ALSO LIKE