לאס וגאס: מעשה אנטישמי כנגד מועמד יהודי
תמונתו של סטיבן סילברקראוס, מועמד יהודי לבית הנבחרים המקומי, הושחתה בידי אלמוני. על פניו צויר שפם ובסמוך לשמו צויר צלב קרס; המועמד: "מעשה מתועב". מנהלת האזורית של הליגה נגד השמצה: "כולנו צריכים לדאוג"

תושבי הנדרסון זועמים הבוקר (ד') לאחר שאלמוני השחית תמונות רבות של סטיפן סילברקראוס, מי שמועמד להיבחר לבית הנבחרים המקומי של המדינה בבחירות הקרובות. סילברקראוס, המבקש לייצג את המחוז ה-29 של המדינה אשר מכסה את שכונת גרין וואלי ומרכז העיר הנדרסון, גילה את ההשחתה אתמול כאשר נסע עם משפחתו. "בני בן ה-5 היה איתנו באוטו, והוא פתאום הצביע על התמונה ושאל 'למה אבא נראה מוזר?' הסתכלתי, ביחד עם אשתי, והיינו בהלם", סיפר סילברקראוס.



"מדובר בסימנים אנטישמיים ברורים, וזה מעשה מתועב", אמר סילברקראוס, לו שורשים יהודים, על השפם וצלב הקרס שציירו על תמונותיו. עוד אמר המועמד כי "לי הכי מפריע שהשחיתו שלטים שממוקמים ליד בתי ספר, וגרוע מכך, ליד בית כנסת". ג'ולי בריסלין, מנהלת הסניף המקומי של הליגה נגד השמצה, טוענת שבשנה האחרונה חלה עלייה של 60% באירועים אנטישמיים ברחבי ארה"ב, ונבאדה אינה חסינה מפניהם. "כולנו צריכים לדאוג. אני חושבת שצריך לגנות כל סימן של שנאה, ולא רק נגד יהודים", לדבריה.


 


המשטרה בעיר חוקרת כעת את נסיבות האירוע ומחפשת אחר חשודים במעשה.

YOU MIGHT ALSO LIKE