תרופות מרשם עד הבית: CVS משיקה שירותי משלוחים
רשת בתי המרקחת מציעה משלוחים של תרופות ומוצרי בריאות אחרים מהיום למחר. והמחיר? נמוך משמעותית מהמתחרה

אנחנו חיים בעידן שבו אפשר להזמין הכל ממש עד הבית ומעכשיו לעכשיו: מפיצה ועד רהיטים, מנעליים ועד אקדחים. ודווקא יש סוג מסוים של מוצרים שעדיין בהרבה מקרים צריך לצאת מהבית כדי לקנות. למרבה הצער, מדובר בפריטים שזקוקים להם דווקא כשהכי קשה לצאת מהבית. הכוונה היא כמובן לתרופות במרשם, שבהרבה מקרים זקוקים להם דווקא כשמרגישים לא טוב וקשה להגיע לבית מרקחת. עכשיו CVS רוצה לשנות את המצב הזה ומשיקה שירות משלוחי תרופות מרשם בכל רחבי ארצות הברית.

השירות החדש של רשת בתי המרקחת יאפשר ללקוחות לקבל את תרופות המרשם שלהם עד פתח ביתם תוך יום אחד, במקום להגיע לסניף ולאסוף בעצמם. מחיר השירות הזה עומד עם השקתו על 4.99 דולר. בערים מסוימות, המשלוחים ימסרו אפילו באותו יום. כרגע השירות המהיר זמין בניו יורק ובעתיד יפעל גם בבוסטון, מיאמי פילדלפיה, סן פרנסיסקו וושינגטון די.סי.

בניו יורק המשלוח יגיע באותו היום

רשת CVS היא לא הראשונה ולא היחידה שמציעה את השירות הזה. המתחרה שלה, רשת Walgreen's גם מאפשרת ללקוחות שלה לקבל את התרופות תוך יום אחד בלבד. ההבדל המשמעותי הוא שהמתחרים גובים בעבור השירות הזה סכום לא מבוטל של 19.95 דולר למשלוח. רשת קרוגר, שמוכרת תרופות בחלק לא מבוטל מהחנויות שלה, מאפשרת גם היא משלוחים בסניפים נבחרים.

המהלך הזה של CVS מראה למעשה שהקניות ברשת משפיעות גם על אזורים יותר מסורתיים בתחום הקמעונאות. בתקופה שבה יותר ויותר רשתות מאפשרות להזמין קניות אונליין ולקבל אותן עד הבית תוך זמן קצר, הלקוחות התרגלו לרמת השירות הזאת בכל התחומים. גם בתי המרקחת נאלצו ליישר קר.

הזמנת התרופות תתבצע באמצעות האפליקציה או בשיחת טלפון לבית המרקחת. בנוסף, יוכלו להקוחות להוסיף גם מוצרי בריאות והיגיינה אחרים, שאינם במרשם, למשלוח. 

באופן טבעי, קיימות מגבלות מסוימות על משלוחי תרופות ולכן לא כולן יהיו זמינות למשלוח. תרופות שצריכות אחסון בקירור או תרופות מסוכנות ונרקוטויות ימסרו רק בבתי המרקחת.

YOU MIGHT ALSO LIKE