נמלטים בניו מקסיקו: חיפושים אחר 3 אסירים שברחו בעזרת סוהרת
השלושה ברחו מבית הכלא בעיר קלוביס, הממוקמת בסמוך לגבול עם טקסס, ונחשבים למסוכנים מאוד. בין הרשעותיהם: תקיפה עם נשק קטלני וסחר בסמים; תושב הגר בסמיכות לכלא: "לא הופתעתי בכלל, זה כבר קרה". הסוהרת סרינה דודסון נעצרה בטקסס זמן קצר לאחר האירוע

רשויות החוק במדינת ניו מקסיקו תרות אחר שלושה אסירים שנמלטו מבית הכלא בעיירה קלוביס, הממוקמת לאורך הגבול עם טקסס. הם הצליחו לברוח מהמקום בעזרתה של סוהרת, שאותה כבר הצליחו לאתר וללכוד. השלושה, ארון קלארק בן ה-31, ויקטור אפודקה בן ה-28 וריקי סנה בן ה-24, לבושים בחולצות טריקו לבנות, מכנסי בוקסר וכיסויי ראש. הסוהרת, סרינה דודסון בת ה-28, נמלטה מהמקום ונתפסה בעיר לאבק (טקסס), הממוקמת כ-100 מייל מבית הכלא.


מימין לשמאל: קלארק, סנה, אפודקה (צילום: משרד השריף במחוז קרי)


ארט סקוט, תושב העיירה שגר בסמוך בית הכלא, לא נפל מהכיסא כששמע על האירוע: "אני מצטער להגיד, אבל לא הופתעתי בכלל. זה כבר קרה בעבר". על פי תחנת הטלוויזיה המקומית, מאז שנת 2002 התרחשו 15 אירועים של בריחה או ניסיון לברוח מהמקום. כעת החיפושים מתמקדים במציאת השלושה, ושוטרים מ-6 מדינות משתתפים בהם. השלושה נחשבים למסוכנים מאוד, שכן ביניהם עשרות הרשעות, לרבות תקיפה באמצעות נשק קטלני, סחר בסמים, התעללות בילדים וגניבת זהות.


הסוהרת סרינה דודסון (צילום: בית המאסר של מחוז לאבק)

YOU MIGHT ALSO LIKE