החוקר המיוחד מולר בודק פגישה נוספת עם גורם רוסי, לאחר שיועץ של טראמפ "שכח ממנה"
חקירת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות עדיין בעיצומה, וכעת מולר בודק פגישה נוספת שנערכה, ולא דווחה. יועצו של טראמפ, רוג'ר סטון, נפגש כביכול עם אדם שהציע למכור לו מידע מלוכלך על הילארי קלינטון. סטון טוען שסירב להצעה

התובע המיוחד רוברט מולר בוחן פגישות שנעשו בין רוג'ר סטון, יועצו הוותיק של הנשיא דונלד טראמפ, לבין גורם רוסי שניסה על פי החשד למכור לסטון "לכלוך" על הילארי קלינטון. מדובר בפגישות חדשות שלא נחשפו עד כה.


שכח מהפגישה. רוג'ר סטון


הפגישה בין סטון לבין מי שזיהה עצמו בשם הנרי גרינברג, תוארה בכמה מכתבים שנשלחו ביום שישי לוועדה לענייני מודיעין בסנאט, ודווחה לראשונה בוושינגטון פוסט.

סטון, יחד עם מייקל קאפוטו, עוזר בקמפיין של טראמפ שארגן את המפגש, לא חשפו את פרטי המפגשים בדיונים בוועדה. כיום הם מאמינים שהאיש שהם נפגשו איתו הוא סוכן FBI שניסה לרמות אותם כדי לפגוע בקמפיין הנשיאות של טראמפ. גרינברג הכחיש שהוא עבד עבור ה-FBI כאשר נפגש עם סטון.

המכתבים, שהגיעו לידיהם של סוכנות הידיעות אי.פי, נכתבו על ידי עורכי דינם של סטון ושל קאפוטו. במכתבים נטען כי בשנת 2016 קיבל קאפוטו טלפון מאיש עסקים רוסי שהציג בפניו את גרינברג - שטען כי יש לו מידע בנוגע להילארי קלינטון והוא מעוניין לשתף את המידע הזה עם אנשי הקמפיין.

קאפוטו הציע לגרינברג להיפגש עם סטון, שלמרות שהוא עזב את קמפיין הבחירות של טראמפ - הוא נותר נאמן למתמודד לנשיאות.

סטון נפגש עם גרינברג לבקשת קאפוטו בבית קפה בפלורידה, שם גרינברג ביקש שני מיליון דולר בתמורה למידע. כך על פי עורך דינו של סטון. מקורבו של טראמפ דחה את ההצעה, והסביר כי לא הוא ולא טראמפ יהיו מוכנים לשלם סכום כלשהו עבור "מידע פוליטי".


טוען שמדובר ב"ציד מכשפות". טראמפ


קאפוטו וסטון טוענים כי הם שכחו מהמפגש הזה מאוד מהר. כעת, נראה שמדובר בעוד חוליה בשרשרת חשודה של מפגשים בין גורמים רוסיים לבין אנשיו של טראמפ, אותם חוקר מולר.

החוקר המיוחד בודק את מעורבותם של גורמים רוסיים במירוץ לנשיאות ארצות הברית בשנת 2016 במשך כמה חודשים. בנוסף, הוא בודק האם עוזריו של טראמפ שיחקו תפקיד כלשהו במעורבות הרוסית הזאת. בינתיים, טראמפ ועורכי דינו מנסים להציג את החקירה כמוטה פוליטית.

הנשיא כבר כינה אתמול את החקירה המיוחדת "ציד מכשפות", ובציוץ בטוויטר הוא אמר כי "אין מעורבות רוסית. אה, אני מבין, לא הייתה מעורבות רוסית, אז עכשיו הם מחפשים ממצאים למעורבות הרוסית שלא הייתה. המעורבות המזויפת הייתה מתיחה. חבל שהם לא בודקים ככה את הילארי המושחתת. צביעות!".

YOU MIGHT ALSO LIKE