נבאדה: הסרסור וכוכב הריאליטי דניס הוף ניצח בבחירות המוקדמות במפלגה הרפובליקנית
הוף מחזיק בשישה בתי בושת ברחבי המדינה, וייתכן כי בבחירות ייערך גם משאל על סגירתם. "זה הכל בזכות דונלד טראמפ, שהיה כמו כריסטופר קולומבוס עבורי"

הסרסור המפורסם דניס הוף, הבעלים של כחצי תריסר בתי בושת בנבאדה וכוכב סדרת הריאליטי "Cathouse" שמשודרת ברשת HBO זכה בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית למושב בקונגרס, תוך שהוא מנצח מתמודד שמכהן בתפקיד כבר 3 תקופות כהונה.


"הכל בזכות טראמפ". דניס הוף


הוף ניצח את ג'יימס אוסקרסון, והוא צפוי להתמודד בנובמבר מול לסיה רומנוב הדמוקרטית. כעת הוא המתמודד המועדף במחוז הבחירה, שלרוב נצבע באדום.

הוף חגג את הניצחון במסיבה שנערכה בפארמפ, יחד עם המדאם היידי פרייס מהוליווד. "זה הכל בזכות דונלד טראמפ, שהיה כמו כריסטופר קולומבוס עבורי", אמר הוף בראיון טלפוני לסוכנות הידיעות AP, "הוא התווה את הדרך - ואני קפצתי עליה".

הוף, שחיבר את הספר "אמנות הסרסור", מכנה את עצמו "הטראמפ של פארמפ". במהלך הקמפיין הוא נעזר ברוג'ר סטון, יועצו של טראמפ.

בשנת 2015 הגיע הוף לכותרות העיתונים לאחר ששחקן ה-NBA למאר אודום נמצא כשהוא מחוסר הכרה ב"חוות האהבה" של הוף בקריסטל, נוואדה, לאחר שהות של ארבעה ימים שעלתה לו לא פחות מ-75 אלף דולר.

במידה והוף ינצח גם בנובמבר, הוא לא יהיה בעל בתי הבושת היחיד שנבחר לתפקיד. לאנס גילמן, הבעלים של חוות "מוסטנג" המפורסמת בצפון נבאדה, הוא הנציב של מחוז סטורי.

המצביעים בבחירות אמצע הקדנציה בנובמבר יצביעו בין השאר גם על סגירתם של בתי בושת בלפחות אחד משבעת המחוזות בנבאדה שמתירים הפעלת בתי בושת. ההצבעה תערך במחוז ליון, שם מחזיק הוף בלא פחות מארבעה בתי בושת.

פעילים חברתיים מנסים לאסוף מספיק חתימות כדי להביא להצבעה בנושא גם במחוז ניי, בו מחזיק הוף בשני בתי בושת במדבר שסמוך לפארמפ. לדבריו, המאמצים לסגור את עסקיו הם פוליטיים ונועדו לשרת את יריבו, אך אוסקרסון ותומכיו מכחישים כל קשר.

YOU MIGHT ALSO LIKE