נגמרה החגיגה: הנשיא טראמפ ביטל את הזמנת אלופת ה-NFL לבית הלבן
הפילדלפיה איגלס היו אמורים לבקר מחר בוושינגטון, אך הנשיא חזר בו מהזמנת הקבוצה: "הם לא מסכימים עם הנשיא כי הוא ביקש שיעמדו בגאווה בזמן נגינת ההמנון"; בשנה שעברה בוטלה הפגישה עם אלופת ה-NBA, אך הפעם מדובר בביטול מצד האיש החזק בעולם

אלופת ליגת הפוטבול (NFL) והמנצחת הגדולה של משחק הסופרבול, קבוצת פילדלפיה איגלס, לא תגיע לבית הלבן לביקור המסורתי, וזאת לאחר שהנשיא טראמפ ביטל את הזמנת הקבוצה. הנשיא פירט אודות סיבת הביטול והסביר כי פרשת כריעות הברך בזמן נגינת ההמנון הכריעה את הכף. בהודעתו כתב כי "הפילדלפיה איגלס לא יכולים לבוא לבית הלבן לחגוג מחר. הם לא מסכימים עם הנשיא כי הוא מתעקש שהם יעמדו בגאווה בזמן נגינת ההמנון, עם היד מעל הלב, כדי לכבד את האנשים הנהדרים בצבא וכלל התושבים. הקבוצה ביקשה לשלוח משלחת מוקטנת, אך לאלף האוהדים שתכננו להגיע לחגיגה מגיע יותר מזה".



מדובר בהחלטה חסרת תקדים של דונאלד טראמפ, שכן בשנה שעברה אלופת ליגת הכדורסל (NBA), גולדן סטייט ווריורס, סירבו מצדם להגיע להיפגש עם טראמפ. לרוב, הנשיאים כן בוחרים לקיים את האירוע, אלא כן המועדון לא חפץ בכך. לעיתים, שחקנים ספציפים מבקשים שלא להגיע לאירוע, וכך קרה בשנת 2012 כאשר שוערה של קבוצת ההוקי בוסטון ברואינז, טים תומאס, סירב להיפגש עם הנשיא דאז ברק אובמה. בדרך כלל, הנשיא מארח קבוצות מקצועיות ונבחרות של מכללות בבית הלבן כחלק מחגיגות הזכייה של ליגה או גביע מסוים. אך לביקור של קבוצת ה-NFL התווסף משקל נוסף, כאשר בחודש שעבר הודיעו ראשי הליגה לשחקנים כי עליהם לעמוד בזמן ההמנון אם הם נמצאים על כר הדשא בעת שמיעתו. השחקים מצדם טוענים כי כריעת הברך נועדה לעלות לתודעה את מה שהם מכנים "אירועי אלימות משטרתית כנגד הקהילה האפרו אמריקאית".

YOU MIGHT ALSO LIKE