"אלה הם הטיפשים האמתיים": לפי ג'ים קארי ה-NFL וטראמפ הם Dumb and Dumber
קארי הפך למאייר לא רע בכלל. הוא הוסיף לציוץ שלו קריקטורה, פרי עטו, הכוללת את דמותו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, נואם כשמאחוריו נותני החסויות, שהוא מבקר בציוץ שלו, כגון פאפא ג'ונס, פורד, קסטרול, אולד ספייס וגטורייד

"ה-NFL מנצל שחקנים שלוש שנים ואז נוטש אותם לחיים של כאב". כך צייץ השחקן, ג'ים קארי, בעמוד הטוויטר שלו. קארי קרא לחברות שעושות עסקים עם הליגה הלאומית לפוטבול, ה-NFL) National Football League), להחרים את הליגה.


מצייר, וקורא להחרים את הליגה. ג'ים קארי

קארי תקף בכעס וכתב: "ה-NFL ודונלד טראמפ הם ה-Dumb and Dumber (שם סרטו המפורסם של קארי) האמתיים. חברות צריכות לחשוב מחדש על נתינת חסות לליגה, כי זה לא מוסרי". הסיבה לחרונו של השחקן קשורה בקולין קפרניק, שחקן הפוטבול שהתחיל את מחאת שחקני הפוטבול, שכרעו ברך וסירבו לעמוד בזמן ניגון ההמנון האמריקני. מאז, קרפניק הינו שחקן חופשי ולא יכול לשחק על מגרש ה-NFL, אלא אם כן השחקנים העומדים לצדו יחליטו לשבות ולא לשחק, עד שהוא יחזור לשחק בעצמו.


הציור האחרון של קארי


קארי, שכוכבו די דעך בשנים האחרונות כשהוא ממעט לשחק, הפך למאייר לא רע בכלל. הוא הוסיף לציוץ שלו קריקטורה, פרי עטו, הכוללת את דמותו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, נואם כשמאחוריו נותני החסויות, שהוא מבקר בציוץ שלו, כגון פאפא ג'ונס, פורד, קסטרול, אולד ספייס וגטורייד.

YOU MIGHT ALSO LIKE