לאחר חצי שנה, אחת הפצועות מהטבח בלאס וגאס חזרה הביתה: "נסים קורים"
רוזמרי מלנסון נפצעה בבטנה כאשר בילתה עם בנותיה בפסטיבל בזמן שנורתה אליהם אש. היא עברה עשרה ניתוחים, וכעת היא נפגשה עם האדם שהציל אותה. "מאמין שאלוהים שם כל אחד במקום הנכון ובזמן הנכון"

רוזמרי מלנסון בקושי זוכרת שמישהו דיבר אליה לאחר שנורתה בטבח בלאס וגאס. מיד אחר כך היא איבדה את ההכרה והיא לא זוכרת דבר מהשבועות שבאו אחרי האירוע.


מבלים נסים על נפשם במהלך הטבח


מלנסון, אם לארבעה, שהתה שישה חודשים בבית החולים ועברה עשרה ניתוחים. בשבוע שעבר, היא סוף סוף נפגשה עם לוחם האש בגמלאות מכוחות הכיבוי של לוס אנג'לס, שלדברי משפחתה הציל את חייה.

דון מתיוס ביקר את מלנסון בביתה שבלאס וגאס באיחוד מרגש, לאחר שהיא שוחררה לאחרונה מבית החולים. במהלך הביקור הוא קיבל חיבוקים רבים ממנה ומבני משפחתה. "אם לא הוא, לא הייתי כאן. אין ספק בזה", אמרה מלנסון, לכתבת ה-CNN שהייתה במפגש המרגש.

הייתה זו דרך ארוכה עבור מלנסון, שהחלה באותו לילה של אימה בו נפתחה אש מהקומה ה-32 לעבר אלפי בני אדם שבאו לצפות במופע במלון וקזינו בעיר. 58 בני אדם נהרגו באירוע, וכ-500 נפצעו לפני שהיורה הרג את עצמו. מלנסון הייתה בפסטיבל עם בנותיה.


רוזמרי ובעלה, סטיב, אוחזים ידיים בבית החולים


זו הייתה מתנת יום האם של בתה הגדולה, סטפני. מלנסון אמרה שהיא פשוט גררה את בנותיה אל קדמת הבמה כאשר היא שמעה קולות, אותם חשבה באותם רגעים לזיקוקים.

כדור אחד פגע בה בבטן. מתיו ראה אותה וניגש לסייע. הוא אמר לבנותיה לברוח מהמקום, והן עשו זאת - אבל לא ברצון רב. "הוא אמר שאנחנו חייבות לצאת מכאן אם אנחנו רוצות לחיות", אמרה סטפני, הבת הגדולה, "הוא הבטיח שהוא יישאר עם אמא לאורך כל הדרך".

מלנסון סיפרה כי הייתה לה חוויה חוץ-גופית, וכי היא הגיעה לגן עדן. "לא ניתן לתאר את זה, את תחושת השלווה שהרגשתי", סיפרה, "אבל נאמר לי שזה עדיין לא הזמן שלי, אז הייתי חייבת לחזור". בשלב הזה היא התעוררה.

"יכולתי לשמוע את דון, מי שהציל את חיי, ואז איבדתי את ההכרה לכמה שבועות", אמרה מלנסון. מתיוס, יחד עם אחרים שהיו במקום, הוציאו את מלנסון ממקום הסכנה והעבירו אותה לטנדר שהסיע אותה לבית החולים. אחרי 11 שעות מורטות עצבים, משפחתה גילתה שהיא מאושפזת במקום. בעלה, סטיב, מיהר לבית החולים כדי להתייצב לצד אשתו.


רוזמרי ומתיוס. לא האמין שהיא תשרוד


"אני מאמין שאלוהים שם כל אחד במקום הנכון ובזמן הנכון, והוא שלח את דון כדי שיהיה המלאך השומר של אשתי", אמר סטיב מלנסון.

בני המשפחה הצליחו ליצור קשר עם מתיוס עוד באותו חודש באמצעות המדיה החברתית. בחג ההודיה, בזמן שסטיב ודון התראיינו לכלי התקשורת, הבטיח סטיב שהוא יביא את לוחם האש הפורש ללאס וגאס, כדי לבקר את רוזמרי ברגע שהיא תרגיש טוב מספיק.

למרות השיפור במצבה, האתגרים הבריאותיים הניצבים בפני רוזמרי לא הסתיימו. אתמול היא עברה את הניתוח העשירי במספר, אך עוד לפניו היא אמרה שהיא כבר רוצה לחזור לחייה הקודמים.

כאשר נשאל אם האמין שמלנסון תשרוד את הפציעה, פרץ מתיוס בבכי ואמר בפשטות "לא". לאחר מכן הוא הוסיף "אסור לאבד תקווה, נסים קורים - וזה בהחלט נס".

YOU MIGHT ALSO LIKE