מישיגן: בדיקת DNA בפעוט חשפה התעללות מינית מזעזעת של אב בבתו
המשטרה עצרה את ג'ורג' סנט אנדרה בחשד כי הביא לעולם ילד עם בתו בת ה-20; קרובי משפחה מספרים כי חשדו בו במשך מספר שנים. להגנתו טוען האב כי לא קיים עמה יחסי מין, אלא סיפק לה זרע בלבד. קרובת משפחה: "זה פשוט טירוף שמפרק את כל המשפחה"

המשטרה במדינת מישיגן עצרה את ג'ורג' מייקל סנט אנדרה, בן 37, והוא צפוי לעמוד לדין בחשד לגילוי עריות ומגע מיני מדרגה שלישית, וזאת לאחר שבדיקת דנ"א (DNA). הוכיחה כי הוא אבי התינוקת שנולדה לבתו בחודש פברואר האחרון. להגנתו טוען סנט אנדרה כי הוא נתן לבתו את זרעו בתוך כוס, אך הוא אינו יודע מה עשתה איתו לאחר מכן. הפרשה התגלתה לאחר שאשתו של סנט אנדרה הגישה תלונה נגדו, ובו טענה כי היא וקרובי משפחה נוספים חושדים כי האב מתעלל בבת באופן מיני במשך תקופה ארוכה, כך לדברי המשטרה. 



"יש לה בן מהנאשם. זה פשוט טירוף שמפרק את כל המשפחה שלנו", הלינה השבוע מישל טרוזובסקי, אחות האם. עוד סיפרה כי "המשפחה עוברת את זה במשך שנים רבות, זה התחיל מזמן". אשתו של החשוד, שהתחילה את תהליך הגירוש, טוענת כי ההתעללות המינית נמשכה מעל ל-5 שנים, אך היא לא הצליחה לגרום לרשויות אכיפת החוק להתייחס למקרה ברצינות. כאמור, להגנתו טוען סנט אנדרה כי לא קיים עם בתו יחסי מין, אלא העביר לה את זרעו בתוך כוס. החוקרים טוענים כי ישנם הוכחות בדמות הודעות טקסט הסותרות את טענותיו.

סנט אנדרה נעצר בתחילת החודש ושוחרר לאחר ששילם ערבות בגובה 5,000 דולר. אל בית המשפט הוא שב השבוע לאחר ששופט הורה על בדיקת הדי.אן.איי. עוד נמסר מבית המשפט כי בעקבות תוצאות הבדיקה, הועלה סכום הערבות ל-60 אלף דולר. השופט בתיק אף הורה לחשוד לא ליצור קשר עם בתו עד תום המשפט, אך משפחתו טוענים כי סנט אנדרה מנסה ליצור עמה קשר באמצעות הרשתות החברתיות. התובע בתיק ביקש לבטל את שחררו בערבות של סנט אנדרה, אך ההגנה טענה כי הוא הבין את המסר ויתרחק מבתו. הוא צפוי לשוב לבית המשפט לקראת סוף חודש יוני.

YOU MIGHT ALSO LIKE