הישג למלחמה בטרור: חמישה בכירים בדאע"ש נלכדו
דובר מבצע "נחישות מובנית" צייץ בסביבות שבע בבוקר שעון החוף המזרחי כי שיתוף פעולה בין כוחות מיוחדים של צבא עיראק ו"הכוחות הדמוקרטיים הסורים" הביא ללכידת "חמישה מנהיגי מפתח" בארגון הטרור ההולך ומתפורר. זהות הטרוריסטים שנתפסו טרם נמסרה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: צייץ היום (חמישי) "חמישה מבכירי דאע"ש המבוקשים ביותר" נלכדו. בכך חזר הנשיא על ציוץ של הקולונל ריאן דילון, דובר "מבצע נחישות מובנית" (Operation Inherent Resolve), שהודיע על לכידת "חמישה מנהיגי מפתח" של ארגון הטרור הרצחני בפעולה משותפת של הכוחות המיוחדים של צבא עיראק ושל כוחות סוריה הדמוקרטיים הנתמכים בידי ארה"ב.


עכשיו יש חמישה בכירים פחות (אילוסטרציה)



דילון צייץ בסביבות השעה שבע בבוקר, שעון החוף המזרחי, כי "עיראק לכדה 5 מנהיגי מפתח של דאעש במהלך "מבצע איסוף". המעצר הוא מהלומה משמעותית לדאעש ומדגים שיתוף פעולה הדוק בין ISF (הכוחות המיוחדים של עיראק) ו-SDF (הכוחות הדמוקרטיים הסוריים, כוח מולטי-אתני עם רוב כורדי הנתמך בידי ארה"ב ונלחם בעיקר בדאעש). כוח המשימה המרכזי המשותף של מבצע נחישות מובנית מחויב להביס את דאעש וליצור את התנאים לייצוב", נאמר בציוץ של הדובר הצבאי.

ציוצו של נשיא ארה"ב לא נתן את הקרדיט לבעלות הברית המקומיות, ולא ציין את שמות השבויים הבכירים או מתי והיכן נלכדו. טראמפ רמז בניסוחו כי הדבר אירע לפני זמן קצר, שכן הוא כתב just captured.

YOU MIGHT ALSO LIKE