לקראת גזר הדין: ביל קוסבי מתחרט שלא הסכים לעסקת הטיעון
התביעה הציעה בשנה שעברה לשחקן עסקת טיעון בשל גילו המופלג, עיוורונו הכמעט מלא ומצב בריאותו הרעוע. הוא סרב לעסקה, וכעת הוא צפוי לשלם את המחיר

נראה כי הקומיקאי הוותיק ביל קוסבי מצטער היום שלא קיבל את עסקת הטיעון שהוצעה לו בשנה שעברה. על פי העסקה, קוסבי אמור היה להירשם כעבריין מין ולרצות מאסר בית בלבד. התביעה הציעה את העסקה לאחר שהתגלה מצב בריאותו הרעוע וכי הוא כמעט עיוור לחלוטין. גם גילו המופלג הוביל את התביעה להציע את עסקת הטיעון.


סוף מעשה במחשבה תחילה. ביל קוסבי


בדיעבד, קוסבי קרוב לוודאי מצטער שלא לקח את עסקת הטיעון שהוצעה לו בתחילה. "כשהם דיברו על עסקת טיעון, אמרתי לא" אמר קוסבי בראיון לפני שנה "סירבתי להודות באשמה על משהו שפשוט לא קרה. הוא לא קרה ואנדריאה יודעת את זה ואני חושב שהתובעים יודעים את זה".

לאורך כל המשפט, השחקן בן ה-80, כוכב הטלוויזיה האהוב מה"תוכנית של קוסבי" שם גילם את ד"ר האקסטבל החביב ואיש המשפחה המושלם, טען שכל האשמות נגדו שקריות, אבל הוא לא הצליח לשכנע את חבר המושבעים. פסק הדין האמור להינתן בקיץ, עשוי לשלוח אותו לכלא למקסימום של 30 שנה.

עשרות נשים טוענות כי קוסבי, תקף אותן מינית ואף אנס אותן לאחר שהכניס חומר מסמם למשקה שלהן ועכשיו נראה שפסק הדין במשפטו קרוב מאוד. קוסבי, כך נראה, מתכונן נפשית למאסר ממושך ולאפשרות הסבירה שאף ימות בכלא.

"זה מה שהם רוצים" אמר הקומיקאי לאחר שחבר המושבעים בפנסילבניה מצא אותו אשם ביום חמישי על סימומה ותקיפתה המינית של אנדריאה קונסטנד, אחת הנשים המאשימות אותו בתקיפה.

YOU MIGHT ALSO LIKE