ניו יורק: אם עברה זוועה רגעים אחרי שהורידה את בנה בבית הספר
המשטרה מתארת את אשר התרחש השבוע ברובע קווינס כ-"מקרה אלים ואקראי, לא אירוע שגרתי בכלל", בעקבות תקיפתה והפשטתה של אשה ללא שום סיבה בשעות הבוקר המוקדמות. חיפושים מתנהלים בימים האחרונים אחר החשוד. פרס של 10,000 דולר הוצע לכל מי שימסור מידע מסייע ללכידתו

במשטרה מחפשים אחר אדם החשוד בתקיפתה של אישה בת 52 ביום שני האחרון. האישה נמצאה בסמוך לשעה 7:45 בבוקר מחוץ לבניין מגורים ברובע קווינס, באזור צומת הרחובות 72 ו-Kissena. האחראי על הבניין (Superintendent) מצא את האישה מחוסרת הכרה ומדממת ליד גרם מדרגות בצדו של המבנה, כאשר האישה הופשטה ממכנסיה. 



מימין: גרם המדרגות שבו נמצאה האשה; משמאל: כתמי דם בזירת האירוע


"זוהי תקיפה אלימה ואקראית שהתרחשה בשעות היום, דבר שאינו שגרתי בכלל". אמרה סרן אליסה אנדרס ממשטרת ניו יורק. כמו כן, ההערכה היא שהתוקף לא הכיר את הקורבן לפני האירוע. האישה סבלה מטראומה לפניה ולגופה, והיא מאושפזת כעת בבית החולים "New York-Presbyterian". עוד נמסר כי היא חזרה להכרה מלאה, אך טרם נלקחה ממנה הצהרה רשמית. במשטרה יאפשרו לאישה מנוחה של מספר ימים על מנת להתואשש מהטראומה הקשה.


החשוד, כפי שנתפס בעדשות מצלמת האבטחה

היום פרסמה המשטרה מספר תמונות של החשוד שנלקחו ממצלמת אבטחה באזור וצולמו כרבע שעה לפני התקיפה. בנוסף, ה-NYPD מציע פרס בסך 10,000 דולר לכל אדם שיכול לסייע במציאת החשוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE