רוזאן בר על סירובה של נטלי פורטמן להשתתף בטקס קבלת פרס "בראשית": "ה-BDS מודה לה"
השחקנית היהודיה מתחה ביקורת על החלטתה של פורטמן שלא להגיע לישראל כדי לקבל את הפרס הנחשב. היא מאמינה שעדיף היה שפורטמן תגיד את דעתה - אבל בישראל

בין מעט הסלבס שביקרו את החלטתה של נטלי פורטמן לא להגיע לארץ ולקבל את פרס "בראשית", הייתה השחקנית רוזאן בר. הכוכבת הוותיקה סיפרה במהלך ועידת "ג'רוזלם פוסט" בניו יורק השבוע שארגון ה-BDS מודה לנטלי פורטמן על החלטתה. 


"חבל שהיא לא אמרה את זה בארץ". רוזאן בר

פורטמן הסבירה את סירובה להגיע לארץ ולקבל את הפרס באומרה כי היא אינה תומכת בראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, וכי אירועי הזמן האחרון הטרידו אותה והיא אינה מרגישה נח להשתתף.

 "יש לי הרבה חברים ישראלים ששמעו את מה שהיא אמרה ואמרו שחבל שהיא לא אמרה את זה בארץ" אמרה בר "כי בארץ השיח מותר. כלומר, אם הייתי בצרפת והייתי אומרת משהו, אז זו לא הדרך הכי אמיצה לעשות את זה. וגם ה־BDS מודה לה על זה היום. אנחנו צריכים למצוא דרך לתקשר אחד עם השני".

לפני כחודש, אחרי שידור פרק הקאמבק של הסדרה הקומית "רוזאן" בטלוויזיה האמריקאית, טלפן הנשיא דונאלד טראמפ לכוכבת רוזאן בר ולברך אותה על הרייטינג. בר סיפרה על אותה שיחה: "בירכתי את טראמפ בשם כל העם היהודי על ההחלטה שלו להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים. אני מאמינה שזו הדרך לשלום. פגשתי את טראמפ כמה פעמים בעבר, כשהוא עוד היה אזרח, והוא תמיד היה נחמד אליי".

YOU MIGHT ALSO LIKE