השדרן והעיתונאי, טום ברוקאו, מצטרף לרשימת הגברים המואשמים בהטרדות מיניות
לדברי אחת המתלוננות, ברקאו הופיע בחדרה באמצע הלילה וללא הזמנה. הוא כפה עליה נשיקה, כשמשך את ראשה לעברו. מתלוננת נוספת סיפרה, כי הוא לקח את ידה והניח על חזהו מתחת לז'קט שלו. הוא הזמין אותה למשרדו כשהוא רומז שהוא רוצה לתת לה יותר מאשר עצות עבודה

השדרן והעיתונאי הידוע, טום ברוקאו, הצטרף לרשימת הגברים המואשמים בהטרדה מינית. מגיש החדשות לשעבר ברשת NBC, מואשם כי הטריד שתי נשים איתן עבד בשתי הזדמנויות שונות בשנות ה-90. אחת הנשים, לינדה וסטר, טוענת, כי העיתונאי והשדרן הוותיק והמכובד הטריד אותה מינית בזמן שהיתה כתבת של רשת NBC, בתכנית "וויקאנד טודיי", בשנת 1994.

הזמין את אחת המתלוננות למשרדו כשהוא רומז שהוא רוצה לתת לה יותר מאשר עצות עבודה, ברוקאו

וסטר טוענת, כי ברוקאו ביקש ממנה לצאת לשתות אתו וכשהיא השיבה: "אני רק שותה חלב ועוגיות", הוא התקשר לחדרה בסביבות השעה 3 לפנות בוקר ואמר לה להזמין חלב ועוגיות, כי הוא מגיע. לדבריה, הוא הופיע ללא הזמנה וכפה עליה נשיקה, כשהוא מושך את ראשה לעברו. אך ברגע שהיא התנגדה, הוא עזב.

האישה השניה, שבחרה להשאר אנונימית, מספרת, שהיתה עוזרת הפקה באותו ערוץ חדשות כשהוא לקח את ידה והניח על חזהו מתחת לז'קט שלו. הוא הזמין אותה למשרדו כשהוא רומז שהוא רוצה לתת לה יותר מאשר עצות עבודה. היא מספרת, כי עזבה את החברה זמן קצר לאחר מכן.

אף אחד מהנשים לא דיווחה על התקריות לאחר שקרו. ברוקאו הנשוי לאשתו, מרדית' לין אולד, מאז 1962 מכחיש את האשמות נגדו.

YOU MIGHT ALSO LIKE