עורך דינו של טראמפ מכחיש שנמצאו בפשיטה בביתו ובמשרדו ראיות למעורבות רוסית בבחירות לנשיאות
עו"ד מייקל כהן טוען כי הדיווחים על הימצאות ראיות אלה אינם נכונים. על פי הדיווחים, כהן נפגש ב-2016 עם מקורב לפוטין בפראג. בעבר הציג כהן את הדרכון שלו כדי להוכיח שלא היה בצ'כיה, אך ייתכן כי הגיע לשם דרך גרמניה

עורך דינו האישי של הנשיא טראמפ, מייקל כהן, מכחיש את הדיווחים לפיהם ה-FBI מצא עדויות מפתח בפרשת קשריו של הנשיא למוסקבה. "מעולם לא הייתי בפראג", אמר כהן לכתבים.


מכחיש את הדיווחים. עו"ד מייקל כהן


על פי הדיווחים על הפרשה, שמגולמת בדוח של שירות הביון הבריטי, כהן ביקר בבירה הצ'כית באוגוסט 2016 כדי להיפגש עם מקורב של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הפגישה, כך נטען, נעשתה כחלק מהמאמצים של מוסקבה לתמוך במירוץ לנשיאות של טראמפ.

כאשר הדוח פורסם בשנה שעברה, ובו גם פרטים עסיסיים על מפגש של טראמפ עם נערות ליווי רוסיות, הכחיש כהן כי הוא הגיע לפראג ואף הציג את הדרכון שלו שלא נחתם על ידי הרשויות הצ'כיות. 

עם זאת, מקורות המקושרים לחוקר המיוחד רוברט מולר, טוענים כי כהן הגיע לפראג דרך גרמניה במהלך החודשים אוגוסט או ספטמבר. אמנת שנגן האירופית מאפשרת מעבר חופשי בין מדינות האיחוד בלי צורך להחתים דרכון. 

אם יוכח שכהן אכן ביקר בפראג, תהיה זאת התפתחות משמעותית בחקירה של מולר ובניסיון להאשים את קמפיין טראמפ בכך שהיה בקשרים עם מוסקבה במהלך המירוץ לנשיאות לפני כשנתיים.

YOU MIGHT ALSO LIKE