ניסיון נוסף להעביר הצעת חוק נגד פעילויות ניאו-נאצים נדחה במועצת בית המחוקקים של טנסי
לאחר דחיית הצעתו של הצעתו של ג'ון ריי קלמונס הדמוקרטי, קידם ראיין וויליאימס הרפובליקני גרסה של הצעת חוק דומה לזו שהגיש קלמונס. בגרסה של וויליאמס הושמטה פסקה, שמפצירה ברשויות האכיפה להכיר בקבוצות של נאו-נאצים כארגוני טרור מקומיים

זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים בה נכשלים הניסיונות להעביר הצעה נגד נאו-נאצים במועצת בית המחוקקים של טנסי. זאת, לאחר שהצעתו של חבר בית המחוקקים, ראיין וויליאמס הרפובליקני, הוסרה מסדר היום, על מנת לערוך אותה ולבצע בה שיפורים.

הדחיה הראשונה הגיעה אחרי ההפגנה הקטלנית, שנערכה בשרלוטסוויל, וירג'יניה, והסתיימה במותו של אדם ובפציעתם של 19 נוספים

 

באמצע חודש מרס, דחתה וועדת המשנה של המועצה את גרסת ההצעה הראשונה, שהגיש חבר מועצה הדמוקרטי, ג'ון ריי קלמונס. ההצעה נדחתה לאחר שקלמונס לא הצליח להעביר אותה לדיון בקריאה שניה. הדחיה האמורה הגיעה אחרי ההפגנה הקטלנית של תנועת הנאו-נאצים, "אחדו את הימין" (Unite the Right), שנערכה ב-12 בחודש אוגוסט האחרון, בשרלוטסוויל, וירג'יניה. כזכור, ההפגנה הסתיימה במותו של אדם ובפציעתם של 19 נוספים.

בשבוע שעבר, קידם, כאמור, וויליאמס, גרסה של הצעת חוק דומה לזו שהגיש קלמונס. בגרסה של וויליאמס הושמטה פסקה, שמפצירה ברשויות האכיפה להכיר בקבוצות של נאו-נאצים כארגוני טרור מקומיים. הדיון בהצעתו של וויליאמס בוועדת הצעות החוק הדחויות נקבע ליום שלישי האחרון, אך ערב קודם לכן, ביום שני, ביקש וויליאמס למשוך את ההצעה מסדר היום של הוועדה.

בבקשתו כתב וויליאמס: "ההצעה היתה מצומצמת מדי ולא ניתן היה לקבל את תגובות חברי המועצה האחרים בזמן, על מנת לשפר אותה". לא ברור אילו תגובות על ההצעה קיבל וויליאמס מחברים רפובליקנים אחרים במועצה.


קלמונס הדמוקרט ביקר את החברי הרפובליקנים במועצה, על שסיכלו את ניסיונותיו להעביר את הגרסה שלו להצעת החוק בנושא

 



וויליאמס אמר, שהוא הציג את הגרסה המשופרת של ההצעה, לאחר שקיבל תגובות מרפובליקנים אחרים, אך לאחר שהציג אותה, קיבל תגובות נוספות. הוא לא פירט על החששות שהביעו בפניו רפובליקנים אחרים, באשר להצעה או באשר לשינויים הדרושים על מנת להגיש אותה לדיון. "אני עדיין חושב שהמועצה הכללית צריכה לגנות קבוצות שתומכות בגזענות ובשנאת האחר. אני מצפה לקראת העבודה המשותפת יחד עם החברים האחרים במועצה, על מנת לגבש הצעת חוק שתעמוד בציפיות של כל חברי בית המחוקקים, כמו גם בציפיות של כל תושבי טנסי", כך אמר וויליאמס.

יצוין, כי קלמונס הדמוקרט ביקר את החברי הרפובליקנים במועצה, על שסיכלו את ניסיונותיו להעביר את הגרסה שלו להצעת החוק בנושא. 


YOU MIGHT ALSO LIKE