הזוכה הגדול בסוף השבוע בהגרלת הלוטו "מגה מיליונס" עדיין לא אותר ולא הגיע לדרוש את הזכיה
בנתיים, בעל החנות קיבל עמלה של 30,000 דולר על הזכייה. חוקי ניו ג'רזי מחייבים את פרסום שמו של הזוכה

כשחרושת השמועות סביב זהותו של המולטי מיליונר החדש הלכה וגברה, הבעלים של חנות הנוחות בריבדייל בניו- ג'רזי, שבו נרכש כרטיס ההגרלה הזוכה במפעל "מגה-מיליונס" ביום שישי, אמר כי הוא בדק את סרטי הצילום ממצלמות האבטחה בחנות, בניסיון לזהות את הזוכה בר המזל והאלמוני. אנשי מפעל הלוטו של ניו-ג'רזי עדין לא מסרו את זהות הזוכה בסכום, שלדבריהם נאמד עתה ב-533 מיליון דולר – גירסה מעודכנת לעומת הקודמת, שעמדה על סכום של 531 מיליון. אבל בהתבסס על מידע מתוארך מתחנת דלק וחנות נוחות של לוקאויל, שנמסר על ידי הבעלים אמיר קראס, הזוכה הוא לקוח רגיל. הוא לא ציין אם מדובר ברוכש בודד שרכש עבור עצמו או עבור קבוצה.




בשבת מסרה קופאית במקום, כי נאסר עליה לדבר עם כתבים, אבל מסרה כי הותר לעובדים לספר שהזוכה הוא גבר. טום וובר, אחראי על החקירות מטעם מפעל הלוטו של ניו ג'רזי מסר, שהוא לא קיבל לידיו את סרטי הצילום של מערכת האבטחה, אך ציין שבדיקת סרטי וידיאו המשמשים במערך אבטחה בחנויות, הם דבר שבשיגרה.

כרטיסי הלוטו מוחתמים בתאריך ושעה, מסרה דוברת מפעל לוטו המדינתי מאריאן ריבל. אבל היא הציעה לחדול מהספקולציות באשר לזהות הזוכה "עד שהכרטיס לא ימומש, חבל על ניסיונות הזיהוי והספקולציות".

ריברדייל נמצאת כ-25 מייל מצפון מערב לעיר ניו-יורק ויש בה פחות מ-5,000 תושבים, אך היא נמצאת על הדרך הבין-מדינתית 287, כך שעוברים דרכה לא מעט עוברים ושבים. "אני מכיר אותם והם חלק מהלקוחות הקבועים שלנו, שזה דבר גדול" אמר קראס "זה מה שייחלנו לו. אף שיש לנו מאות, אולי אלפי לקוחות, אנחנו מכירים את רובם בפנים ואפילו לפי שם".

"זו תמיד היה תחנה בת מזל" הוסיף, "זו אולי תחנה של דרך ראשית על כל המשתמע מכך, אבל התחושה שלנו ושל הלקוחות, היא של מקום בייתי ומוכר בעיר". קראס טוען כי לא ניסה ליצור קשר עם הזוכה, מאז נודע על הכרטיס הזוכה וכי על האנשים סביבו או סביבה, לתת להם "מרחב ושקט לא הם זקוקים".

חוקי ניו-ג'רזי מחייבים את פרסום שמו של הזוכה ואת עיר מגוריו, כדי למנוע לזות שפתיים באשר לקשרים בין זוכים לעובדים במפעל הלוטו או למעשי הונאה. הזוכה יכול להיות אדם פרטי או ארגון, אלא שלעיתים אלה כמו אלה, יכולים להקים קרן נפרדת, שהיא תהיה זו שתדרוש את כספי הזכייה, כדי להימנע מחשיפה שעלולה לשנות את חיי הזוכה או הזוכים בדרך כלל לרעה.

גם אם יהיו קיזוזים כאלה ואחרים מסכום הזכייה המקורי, הזוכה יקח לביתו את הפרס העשירי בגובהו במפעל הלוטו בכל הזמנים, הרביעי במפעל "מגה-מיליונס" והגדול בניו ג'רזי אי פעם. הזוכה יכול לבחור בין נטילת כל הסכום 533 מיליון דולר בחלוקה ל-30 תשלומים שנתיים; או 324 מיליון דולר בסכום חד פעמי. קראס עצמו קיבל 30,000 דולר על מכירת הכרטיס הזוכה והשתתף בטקס, בו נמסר לו הסכום ביום שני.



YOU MIGHT ALSO LIKE