תושבת סן דייגו ירתה ב-3 אנשים במטה יוטיוב והתאבדה לאחר שטענה כי החברה מתנכלת לה
אביה של היורה טוען שבימים האחרונים דיווח למשטרה על היעלמותה והזהיר אותם שישנה אפשרות שהיא בדרכה למטה יוטיוב ושהיא "שונאת" את החברה

אתמול (ג') התבצע ירי במשרדי יוטיוב בסן ברונו שבקליפורניה על ידי נאסים אגדהם (39), תושבת דרום קליפורניה שהתאבדה לאחר האירוע. בירי נפצעו 4 אנשים, אחד מהם כאשר ניסה להימלט מהיורה.



איסמעיל אגדהם, אביה של היורה, אמר כי דיווח למשטרה על היעלמותה של ביתו כבר ביום שני האחרון. המשטרה בתגובה אמרה כי מצאה אותה ישנה באוטו. הוא טוען כי הזהיר את המשטרה וטען שישנה אפשרות שביתו בדרך למטה יוטיוב בגלל שהיא "שונאת" את החברה. 

בדיווחים שונים נטען כי נאסים טענה שיוטיוב נהגה בה באופן לא הוגן וצנזרה צפיות של הסרטונים שלה. המשטרה טוענת כי המניע מאחורי הירי עדיין נחקר וכי אין לה היכרות מוקדמת עם הקורבנות. בפוסטים שפרסמה ברשת בחודש שעבר טענה אגדהם כי יוטיוב "מצנזרת ומתנשאת על אנשים שאומרים את האמת". לאחר מכן הלינה על התשלומים שקיבלה מהחברה "הרווחים שלי על 300,000 צפיות הוא רק 0.10 דולר".

עובדת יוטיוב דיאנה ארנספריגר אמרה כי שהתה בקומה השנייה בבניין כששמעה קול ירי. היא אמרה כי היורה הרכיבה משקפיים ובידה היה נשק ענק. "זה היה מחריד" סיכמה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE