סייעת בבית ספר בניו יורק הגיעה עם אקדח טעון בתוך התיק ונעצרה ע"י המשטרה
מנהלת בית הספר הטילה עוצר על התלמידים וקראה מיד למשטרה. הסייעת מחזיקה ברישיון נשק תקף ובמשטרה טוענים כי לא איימה על התלמידים בשום שלב

סייעת בבית ספר לחינוך מיוחד במדינת ניו יורק נעצרה לאחר שהגיעה אתמול (ד') עם אקדח טעון, על כך פי המשטרה.

גיליאן ג'פורדס, בת 24 מהעיירה וורוויק, נאשמת בהחזקה לא חוקית של נשק בשטח בית ספר לאחר שעמיתה לעבודה מצאה אקדח טעון בתיק שלה בסביבות השעה 9 בבוקר, כשבכיתה לא שהו תלמידים באותו זמן. העובדת דיווחה למנהלת בית הספר, שהנחתה להטיל עוצר על המבנה עד בואה של המשטרה. מאבטח בית הספר מיד טיפל בנושא והבטיח שלא נשקפת סכנה לתלמידים.



השוטרים נקראו לטפל באירוע בבית הספר ג'סי קפלן שבמחוז רוקלנד ועצרו את ג'פורדס, שמחזיקה ברישיון לנשיאת נשק בניו יורק ופנסילבניה. היא הושעתה מעבודה בתשלום ורישיון הנשק שלה הורחם בידי המשטרה. 

ג'פורדס, עובדת חדשה בבית הספר, לא הוציאה את הנשק מהבית ולא השתמשה בצורה מאיימת, כך טוענים במשטרה. עדיין לא ברור מדוע הביאה את הנשק לבית הספר, בו לומדים תלמידים בגילאים 5-12 עם אוטיזם, בעיות קוגנטיביות ומוגבלויות שונות. היא שוחררה לביתה ותופיע בפני שופט ב-7 במאי.

מארי ג'אן מרקיסו, קצינת החינוך במחוז רוקלנד, אמרה במסיבת העיתונאים "להורים ולצוות שלנו, אנו מבטיחים לכם שבשום שלב לא נעשתה פגיעה באף אחד, אנו מבטיחים לכם". דובר בית הספר אמר כי בשום שלב לא קיבלו אזהרות לגבי ג'פורדס.

התקרית מגיעה לאחר שהנשיא טראמפ קרא לחמש מורים ואנשי צוות בבתי הספר כדי למנוע מקרים של טבח המוני כפי שקרה בפלורידה בחודש שעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE