ניו ג'רזי: ביקורת בפרקליטות על מעצר מהגרים בזמן שנפרדו מילדיהם בביה"ס
לדברי פרקליט המדינה "מקומות כמו בתי ספר צריכים להיות מחוץ לתחום פעילות רשות ההגירה, זאת תחת אמנת הגירה המאומצת כבר שנים ארוכות".

פרקליט המדינה החדש של ניו-ג'רזי גורביר גרוואל, הביע במכתב למזכירות הראשית של ביטחון המדינה את אכזבתו העמוקה מכך שמשטרת ההגירה עצרה זוג הורים אינדונזים בעת שהורידו את ילדיהם בבית הספר. השוטרים עצרו את ג'ונואן ליאם ורובי סנגר ביום חמישי. גראוול כתב במכתב כי: "איזורים כמו בתי ספר הם איזורים שצריכים להיות מחוץ לתחום פעילות רשות ההגירה, זאת תחת אמנת הגירה המאומצת כבר שנים ארוכות".



"לפי האמנה, בתי הספר נחשבים לאיזורים מאוד רגישים" הוא כתב. "העובדה שנעצרו שני הורים כשהורידו את ילדיהם בבית הספר מאוד מאכזבת. אני לא מכיר נסיבות מיוחדות שעשויות להצדיק את התנהגות פסולה מסוג זו", הוא סיכם. חבר הפרלמנט הדמוקרטי פיל מרפי הביע את תמיכתו והזדהותו עם אלו הנרדפים על ידי רשויות ההגירה.

"אנו צריכים להזכיר לעצמנו שאנשים אלו ניצבים תחת רדיפה דתית. הם נוצרים שמגיעים מאינדונזיה, כך שהם לא מגיעים הנה לשם רווח כלכלי אלא בשל היותם נרדפים על רקע דתי ובשל המעמד הנמוך ממנו הם סובלים בארץ המוצא שלהם. אמריקה צריכה לשמש כמגדלור ערכים לעולם כולו ולחבק את האנשים האומללים האלו", הוסיף מרפי. דובר המחלקה טען כי הפעולות שנעשו בניו-ג'רזי הם חלק משגרה ואינן מבוססות מוצא, דת או מין.


YOU MIGHT ALSO LIKE