לאחר גילוי חיידק הליסטריה, חברות התעופה דלתא ואמריקן אירליינס חזרו להשתמש בחברת קייטרינג בשדה התעופה בלוס אנג'לס.
כחודשיים לאחר שנפרדו ממספר ספקי מזון שהעניקו שירותים על ידי Gate Gourmet בשדה התעופה בלוס אנג'לס, דלתא איירליינס ואמריקן איירליינס הודיעו, כי חזרו לעבוד עם חברת הקייטרינג השוויצרית.


שתיים מחברות התעופה הגדולות בעולם חידשו את קבלת השירות מחברת קייטרינג , אשר בעבר נמצאה ליסטריה במתחם הכנת המזון שלה בשדה התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס. כחודשיים לאחר שנפרדו ממספר ספקי מזון שהעניקו שירותים על ידי Gate Gourmet בשדה התעופה בלוס אנג'לס, דלתא איירליינס ואמריקן איירליינס הודיעו, כי חזרו לעבוד עם חברת הקייטרינג השוויצרית.  וירג'ין אוסטרליה הפסיקה גם כן להשתמש בשירותיה של Gate Gourmet בנובמבר, אך עד לרגע זה, לא היה ניתן להשיג את נציג חברת התעופה על מנת שיעדכן לגבי מדיניות החברה בעניין.    


   

"בטיחות המזון היא העדיפות הגבוהה ביותר שלנו", נכתב בהצהרת Gate Group, חברת האם של Gate Gourmet. "אנו מאשרים כי מתחם המזון שלנו בשדה התעופה בלוס אנג'לס פועל ללא מגבלות והוא ממשיך לעמוד בכל התקנות המקומיות והפדרליות כפי שאושרו על ידי מומחים עצמאיים בתחום בטיחות המזון".  בדיקה שגרתית בחודש נובמבר חשפה עקבות של ליסטריה נזילה ברצפות במתחם המזון של חברת הקייטרינג בשדה התעופה בלוס אנג'לס. Gate Gourmet לא הסכימו לחשוף את שמות כל חברות התעופה איתם הם משתפים פעולה בשדה התעופה בלוס אנג'לס.

מאמריקן איירליינס נמסר כי הם  הסתמכו על "מומחה צד שלישי" כדי לבדוק את מתחם המזון של Gate Gourmetכדי להבטיח כי בטוח להשתמש במתחם. כתוצאה מהזיהום ב Gate Gourmetאחת מחברות הקייטרינג הגדולות בעולם לחברות תעופה, לא דווח על מקרים של ליסטריוזיס.  מנתונים רישמיים עולה  כי 1,600 אנשים חולים ו -260 נוספים מתים מליסטריוזה בכל שנה. חיידקי הליסטריה עלולים לגרום לסיבוכים מסוכנים לנשים בהריון, כולל הפלות.



YOU MIGHT ALSO LIKE