כדורגל לכל המשפחה
מרכז כדורגל חדש נפתח בוודלנד הילס ומציע מגוון כיתות, ליגות ופעילויות לילדים ומבוגרים כאחד. ילדכםלא ירצו לעזוב!


מגרש כדורגל חדש, שנפתח בוודלנד הילס בחודש החולף, זוכה לפופולאריות גדולה בקרב מבוגרים וילדים כאחד, הנהנים לשחק כדורגל במגרש סגור, שם אין למזג האוויר השפעה על השחקנים והמשחק. 

בעל המקום, מאיר כהן, תושב לאס וגאס, הינו הבעלים של מגרש דומה בלאס וגאס הפועל כבר 17 שנים בהצלחה רבה. "מגיעים אלינו לא רק ילדים אלא בני כל הגילאים, גם בני 60 פלוס", מספר כהן, "זהו"וורק-אאוט" שהוא גם כיפי וגם חברתי. מתקיימים אצלנו הרבה טורנירים וועדי עובדים משכירים אצלנו את המגרשים ומביאים את העובדים לשחק. אנו עובדים עם כל החברות הגדולות בעיר והם משכירים אצלנו את המגרש פעם בשנה ומביאים את העובדים לשחק". מה שהביא את כהן לפתוח את המקום היתה האהבה שלו למשחק. הוא שיחק כדורגל מילדותו, כשעבר לארה"ב באמצע שנות ה-20 לחייו, הוא החליט להפוך את האהבה שלו למשחק לעסק. כשמצא את המקום האידיאלי עבור פתיחת המגרש בעיר מגוריו לאס וגאס, הוא ידע מייד שזה המקום, ופתח משהו שלא היה קיים עד אז בעיר הידועה ככזאת המספקת בידור בעיקר למבוגרים. 

לא לקח זמן רב עד שמגרש הכדורגל של כהן הפך לפופולארי בקרב תושבי העיר שהביאו את ילדיהם לחוגים ועל הדרך ניצלו את ההזדמנות לשחק בעצמם. "המבוגרים שמגיעים אלינו משכירים את המגרש לשעה או שעתיים ומגיעים לשחק עם חברים או נרשמים לליגה ומשחקים בקביעות", מספר כהן המקפיד אף הוא להמשיך ולשחק במקום אותו הוא מחשיב לבית השני שלו.

ישנם יתרונות רבים למגרש כדורגל סגור, בעיקר בערים כמו לאס וגאס ולוס אנג'לס, בהן השמש קופחת רוב ימות השנה ומקשה על השחקנים. כהן מציין שההגנה מפני גרמי השמים, בין אם השמש בקיץ או הגשם והקור בחורף, היא רק חלק אחד מהיתרונות במשחק במגרש סגור."המשחק במגרש סגור נותן הרבה פידבק טוב לילדים כי הכדור לא יוצא מהמגרש ולכן קל יותר לילדים ללמוד את המשחק וזה עוזר בעיקר לילדים שרק מתחילים ללמוד כדורגל ועדיין לא טובים במשחק".


עובדה ידועה היא שליגות הכדורגל לילדים נחשבות לפופולאריות ביותר מבין כל סוגי הספורט בארה"ב. בסופי שבוע, תוכלו לראות ילדים רבים בפארקים העירוניים משחקים כדורגל כשהוריהם מריעים להם. אז איך הפך ספורט שאינו נחשב לפופולארי ביותר בארה"ב לספורט הכי מבוקש בקרב ה-Little Leagues?  התשובה לכך נטועה אולי בכך שמשחק הכדורגל נחשב לספורט בריא, בניגוד למשל לכדורגל האמריקאי (פוטבול) בו פציעות הן די שכיחות וכן שהספורט הזה פונה לבנים ובנות כאחד.

למרכז הכדורגל Woodland Hills Indoor Soccer– שיהיה העתק מושלם למודל המוצלח בלאס וגאס - יש מספר תוכניות שבנויות לבני הגילאים השונים. אחת מהן היא ה- Lil’ Kickers, תוכנית התפתחות לילד אשר מטרתה לעזור לילדים לפתח את חוזקם הפיזי, בטחונם העצמי ואף את מיומנותיהם האינטלקטואליות. אלו יסייעו להם להצליח על מגרש הכדורגל ומחוצה לו. התוכנית פונה ליכולתיהם של הילדים לפי קבוצת גילם, מבלי להכביד עליהם מדי, כך שהמשחק יהיה מהנה וכיפי. ל-Lil Kickers יש 120 לוקיישנים ברחבי ארה"ב, כששניים מהם בבעלותו של מאיר כהן. המרכז השוכן על שדרות אוקסנרד מנוהל על ידי מיקי מדינה ששיחק עם מאיר כהן בחיפה ועבד אתו במרכז בלאס וגאס במשך שנים. ביחד עם מיקי עובדים במרכז צוות של בין 12-15 מדריכים ומאמנים המבטיחים תשומת לב מירבית לכל ילד.

תוכנית Lil Kickers מיועדת לבני 18 חודשים ועד 9 שנים. "יש אנשים שמרימים גבה כשהם שומעים שילדים בגיל צעיר כל כך מתחילים לשחק כדורגל", אומר מיקי, "אבל התוכנית פונה לכל קבוצת גיל בצורה אחרת. המדריכים משלבים את המשחק עם התפתחותו של הילד ומסייעים לפתח את הקורדינציה שלו, קשב וריכוז". ילדים בני 6-16 יכולים להרשם לליגות במסגרתן נערכים אימונים פעם בשבוע ומשחק כל סוף שבוע. בנוסף לליגות, מוצעות כיתות לילדים במהלך כל השבוע או סופי שבוע. 

כהן מספר שעבור ארבעת ילדיו מהווה המגרש בית שני והוא שמח, כמו כל הורה, להרחיק אותם מהטלוויזיה והרביצה על הספה לטובת פעילות ספורטיבית. "היום, כל הילדים נמצאים על הסמארטפונים או המחשבים שלהם ללא הפסקה, הם לא עוסקים מספיק בפעילות ספורטיבית וכאן יש להם הזדמנות גם לעסוק בפעילות ספורטיבית מהנה וגם ליצור קשרים חברתיים", אומר כהן, "לא מדובר כאן רק במשחק אלא באירוע חברתי, זאת גם הסיבה שהם מגיעים לכאן, הם נהנים להיפגש עם החברים ולשחק ביחד". 

אותו הדבר נאמר גם לגבי המבוגרים הנהנים להגיע לאחר יום עבודה למגרש ולהנות ממשחק מהנה. עבור אלו שאין להם קבוצת חברים המבקשת לשחק ביחד מוצעות שעות משחק בשם: Pick Up Games, אז הם יכולים להגיע ולשחק ביחד עם אנשים אחרים. בצורה זאת גם נוצרות גם חברויות חדשות בין אנשים בקהילה, תוך כדי משחק ספורטיבי.  "אני לא נהנה במיוחד ללכת למכון הכושר", מודה אלכס, המגיע פעם בשבוע לשחק עם החברים במגרש, "אבל לכאן אני פשוט נהנה להגיע ומסוגל לרוץ ולעסוק בפעילות ספורטיבית שעה שלמה מבלי להתעייף, כשבמכון אני מסיים סחוט וכל שניה מציץ בשעון לראות מתי אפשר ללכת הביתה".



המרכז החדש בוודנלד הילס פתוח למסיבות ימי הולדת. יש מגרש אחד גדול ומגרש לקטנקטנים וגם שני חדרי יום הולדת מרווחים, שם נערכת מסיבת יום ההולדת הכוללת גם שתיה וכיבוד כחלק מעסקת החבילה של יום ההולדת. במהלך המסיבה, המגרש וחדר המסיבה, מוקדשים אך ורק לחוגגים ולא מתקיימים משחקים אחרים. המגרש בוודלנד הילס גם מציע קיטנות קיץ וחורף וכן קיטנות לימים בודדים בכל יום בו אין בית ספר, אז הילדים יכולים להגיע בין השעות 9 בבוקר ועד 3 אחה"צ ולשחק בנוסף לכדורגל גם דודג'בול וקיקבול.

אחת התוכניות שהורים רבים ישמחו ללמוד עליהן היא ה- Parents’ Night Out. במהלך אותם ערבים, ניתן להוריד את הילדים במרכז בין השעות 6:30-10:30 בערב ולצאת לבלות בזמן שהילדים נהנים ממשחק כדורגל עם מאמן, משחקים משחקי שולחן, צופים בסרט ומתכבדים בפיצה ושתיה. מעין בייבי-סיטר משודרג. מיקי מספר שבימים אלו הוא עובד ביחד עם הצוות שלו על תוכנית בוקר לאמהות, כך שיוכלו להגיע להתאמן ולעשות כושר גופני. לטובת אלו שמתפנים רק בשעות הערב המאוחרות, המקום פתוח החל מ-9 בבוקר ועד חצות. 

בתיאום מראש, ניתן לשכור את המגרש למשחקים ואירועים שונים.



21320Oxnard St, Woodland Hills 91367

(בין דה סוטו לאוקסנרד)

www.whindoorsoccer.com

818-462-5006

YOU MIGHT ALSO LIKE